تیم های عملیاتی در حالت آماده باش، اعزام تیم های ارزیاب به روستا های سنندج و سروآباد

به گزارش ایران عکس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان در شهر های سنندج و سروآباد به روستا های این منطقه اعزام شدند.

تیم های عملیاتی در حالت آماده باش، اعزام تیم های ارزیاب به روستا های سنندج و سروآباد

به گزارش خبرنگار از ، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان به اعزام تیم های ارزیاب جمعیت هلال استان از شهر های سنندج و سروآباد به منطقه ها زلزله زده شویشه اشاره و گفت: تا به امروز در روستا های بزرگ بخش مرکزی سروآباد هیچگونه گزارشی مبنی بر خسارات احتمالی گزارش نشده است.

اوافزود: تیم های عملیاتی شهر های مریوان، سروآباد، دیواندره و سنندج در آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز به این منطقه ها امدادرسانی انجام خواهد شد.

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق آخرین گزارش ها یک باب واحد مسکونی در روستای پایگلان سروآباد بر اثر زلزله 4.4 ریشتری شهر شویشه (توابع سنندج) تخریب شده است.

ساعت 18 دقیقه و 44 ثانیه بامداد شنبه 18 اردیبهشت، حوالی شهر شویشه از توابع سنندج را لرزاند. این زمین لرزه در موقعیت طول جغرافیایی 46.6 و عرض جغرافیایی 35.21 و در عمق 10 کیلومتری زمین روی داد.

این زمین لرزه در 17 کیلومتری شهر شویشه (از توابع سنندج)، 24 کیلومتری سروآباد و 37 کیلومتری سنندج و 106 کیلومتری کرمانشاه رخ داد.

این زلزله در شهر های سنندج، سروآباد و مریوان احساس شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1772

به "تیم های عملیاتی در حالت آماده باش، اعزام تیم های ارزیاب به روستا های سنندج و سروآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های عملیاتی در حالت آماده باش، اعزام تیم های ارزیاب به روستا های سنندج و سروآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید