جام جهانی با 48 تیم،مسوول قطری: هیچ جزئیاتی نداریم

به گزارش ایران عکس، باید به خاطر بسپاریم که قطر برنده میزبانی جام جهانی 2022 فوتبال با مشارکت 32 تیم شدو عملی شدن این طرح تنها در صورت موافقت قطر است.

جام جهانی با 48 تیم،مسوول قطری: هیچ جزئیاتی نداریم

پاسخ ناصر الخاطر درباره شایعه 48 تیمی شدن جام جهانی

ناصر الخاطر معاون دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام جهانی 2022 قطر درباره افزایش تعداد تیم های این جام به 48 تیم گفت: قطر در این باره تصمیم نمی گیرد و جزئیات این طرح با مطالعه و ارزیابی شرایط توسط فیفا معین خواهد شد. این کار هم اکنون تحت آنالیز و مطالعه دقیق فیفا قرار گرفته است و هیچ اطلاعاتی درباره روند این موضوع نداریم.

معاون دبیر کمیته عالی پروژه ها و میراث جام جهانی 2022 ادامه داد:انتظار می رود که مطالعه فیفا شامل آنالیز مواردی از جمله سازماندهی رقابت ها، استادیوم های موردنیاز، تعداد بازی ها و محل تمرین آماده سازی تیم ها در طول یک روز در صورت افزایش تیم ها شوند. باید به خاطر بسپاریم که قطر برنده میزبانی جام جهانی 2022 فوتبال با مشارکت 32 تیم شد.

وی در خصوص اینکه مطرح شدن نام کشورهای همسایه هم بیشتر برای شراکت در بحث توریست است، گفت: فیفا در حال آنالیز امکان عملی شدن این طرح است نه در فرآیند رایزنی.هیچ جزئیاتی نداریم تا دقیقا بدانیم این آنالیز ها برای امکان پذیری به چه صورت است. پس ما نمی دانیم برنامه به چه صورت بوده و این برنامه بر اساس چند روز و چند مکان است. پس برای ما جواب دادن به این سؤال بسیار سخت است. عملی شدن این طرح تنها در صورت موافقت قطر است. الان خیلی زود است که بگوییم ممکن است یا غیرممکن. من جواب این سؤال را نمی دانم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 113

به "جام جهانی با 48 تیم،مسوول قطری: هیچ جزئیاتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی با 48 تیم،مسوول قطری: هیچ جزئیاتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید