حبیبی: تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است، بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: تمام تمرکز ما بازی با بحرین است و امیدواریم با بررسی کامل و با آمادگی خوب مقابل این تیم حاضر شویم.

حبیبی: تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است، بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند

علیرضا حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد رجحان ایران برابر کره جنوبی در مسابقات انتخابی المپیک 2020 گفت: اولین بازی را مقابل تیم قدرتمند کره جنوبی با پیروزیت پشت سر گذاشتیم. این تیم کارنامه قوی در آسیا دارد و سابقه حضور در مسابقات جهانی و المپیک را دارد و با 9 قهرمانی عنوان دار آسیا است.

وی اضافه نمود: تمرینات خوبی داشتیم و بازی های این تیم را در دوره گذشته مسابقات و بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی آنالیز کردیم و بر اساس نقاط و ضعف آنها برنامه ریزی کردیم.

حبیبی تاکید نمود: تیم متحدی داریم و هم قسم شدیم تا با تمام توان برای پیروزیت کوشش کنیم و چهره خوبی از هندبال ایران بعد از چند سال به نمایش بگذاریم. بازی سختی را مقابل کره داشتیم و در نهایت به پیروزیت ارزشمندی دست پیدا کردیم و پیروزی در اولین گام باعث روحیه بالای بازیکنان برای بازی های آینده است. بچه ها به این خودباوری رسیدند که می توانند در مقابل قدرت های آسیا خودنمایی نمایند و این شانس را می بینند که در ادامه پیروز باشند اما نباید به این پیروزی اکتفا کنیم و دچار غرور شویم . ما نقاط ضعف را در جلسات آنالیز آنالیز می کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: بعد از بازی ما دیدار کویت و بحرین برگزار گردید و همراه بازیکنان این بازی را دیدیم و فیلم بازی را هم دیدیم تا آنالیز لازم را انجام دهیم. در دیدار با کره جنوبی صالحی امیری، سجادی و قراخانلو و نماینده سفارت در دوحه در زمین حاضر شدند و پس از پیروزی در رختکن حاضر شدند و به بچه ها روحیه مضاعف دادند.

وی توضیح داد: تمام تمرکز ما بازی با بحرین است و امیدواریم با آنالیز کامل با آمادگی خوب مقابل این تیم حاضر شویم. بچه ها از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و امیدواریم دیدار با بحرین و کویت را نیز به خوبی پشت سر بگذاریم البته این دو تیم با تجربه هستند وبا قدرت در مسابقات شرکت کردند. اگر انسجام دفاعی خودرا حفظ کنیم و مقابل تیم های عربی که سرعت کمی دارند با سرعت بازی کنیم می توانیم دست پر از میدان خارج شویم .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 487

به "حبیبی: تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است، بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: تمام تمرکز ما روی بازی با بحرین است، بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید