شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس با امید اصلاح کارکردهای تهاجمی

به گزارش ایران عکس، تیم فوتبال السد قطر از امروز (دوشنبه) تمرین های ویژه آماده سازی بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس را در دوحه شروع می نماید.

شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس با امید اصلاح کارکردهای تهاجمی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه العرب قطر، امروز تمرین تیم فوتبال السد با حضور تمامی بازیکنان و از جمله بازیکنان زیر 23 سال برای آماده سازی بازی آسیایی با پرسپولیس شروع می گردد. در این تمرین حسن الهیدوس، سالم الهاجری و طارق سلمان به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال قطر در سفر به ازبکستان جهت بازی تدارکاتی غایب هستند. بغداد بونجاح و لی یونگ، 2 لژیونر الجزایری و کره جنوبی نیز به دلیل بازی در ترکیب تیم های ملی کشورشان دیرتر به تمرین های تیم السد ملحق می شوند. همچنین در تمرین امروز اکرم عفیف، خوخی بوعلام، پدرو میشل و عبدالکریم که با موافقت سانچز، سرمربی اسپانیای تیم ملی فوتبال قطر اجازه ترک اردوی این تیم و حضور در تمرین های تیم السد جهت رویارویی با پرسپولیس را پیدا کردند حضور می یابند.

در ادامه این مطلب رسانه قطری آمده است: مانوئل فریرا، سرمربی پرتغالی السد امیدوار است با حضور حداکثری بازیکنان بتواند برنامه های موردنظرش برای بازی با پرسپولیس را در تمرین های روزهای آینده اجرایی کند. مشعل برشم، دروازه بان جوان السد نیز با توجه به محرومیت سعد الدوسری باید مهیای بازی در تهران گردد. تیم السد با توجه به شکست اخیر برابر پرسپولیس و تساوی با السیلیا در لیگ ستارگان قطر مهیای اصلاح کارکردهای تهاجمی در تمرین های پیش رو می گردد.

تیم السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 دقیقه اول آبان در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. تمجید دهام از ژاوی در آستانه بازی با پرسپولیس و خط خوردن 4 ملی پوش السد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 70

به "شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس با امید اصلاح کارکردهای تهاجمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آماده سازی السد برای رویارویی با پرسپولیس با امید اصلاح کارکردهای تهاجمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید