خاموشی چراغ گردشگری اصفهان و ظرفیت اقامتی که صفر شد

به گزارش ایران عکس، فریدون الهیاری، اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا، فعالیت تمام مراکز تاریخی، گردشگری، اقامتی و خدماتی استان اصفهان از روز 28 اسفند سال گذشته متوقف شد و با شیوع این ویروس، ظرفیت اقامت در استان اصفهان در اسفندماه سال 1398 به کمتر از 3 درصد رسید.

خاموشی چراغ گردشگری اصفهان و ظرفیت اقامتی که صفر شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، توضیح داد: با گذشت هفت روز از فروردین سال 1399 و با تعطیلی بیش از یک هزار مجموعه خدمات رسان گردشگری در پهنه استان اصفهان، ظرفیت اقامت در استان برای اولین بار به صفر رسید و چراغ گردشگری نصف دنیا، خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، در استان اصفهان بیش از هزار و صد مجموعه گردشگری شاملِ هتل، اقامتگاه سنتی، مهمان پذیر، اقامتگاه بومگردی، مناطق نمونه گردشگری، سفر خانه سنتی، مراکز تفریحی و مراکز خدمات بین راهی فعالیت دارند و ظرفیت اقامت رسمی در استان، 35 هزار تخت است.

منبع: گردشبان
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 914

به "خاموشی چراغ گردشگری اصفهان و ظرفیت اقامتی که صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاموشی چراغ گردشگری اصفهان و ظرفیت اقامتی که صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید