سلامت شهروندان و گردشگران در دستور کار ستاد خدمات سفر اصفهان

به گزارش ایران عکس، چهارمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان با حضور کلیه اعضا تشکیل شد.

سلامت شهروندان و گردشگران در دستور کار ستاد خدمات سفر اصفهان

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سید علی صالح درخشان عصر روز گذشته 13 اسفندماه و در حاشیه این نشست گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی کوشش خود را در راستای رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در تمامی واحدهای خدمات رسان گردشگری استان به کار برده ایم.

او اضافه نمود: با توجه به فراگیر شدن این بیماری کوشش داریم تا ضمن هماهنگی با وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بهداشت و درمان، تمامی تصمیمات به ویژه در مورد نوروز با هماهنگی این مجموعه ها اتخاذ گردد.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تاکید نمود: سیاست اصلی ما در مرحله اول حفاظت از سلامت شهروندان به عنوان جامعه میزبان گردشگری و سپس گردشگران به عنوان جامعه میهمان در دستور کار ما واقع شده است، لذا بر اساس سیاست های ستاد اجرایی خدمات سفر استان، تا اطلاع ثانوی، ستاد اسکان آموزش و پرورش استان که به بیش از 5 هزار کلاس درس مجهز است، هیچ گونه رزرو و پذیرش گردشگر را در سراسر استان ویژه نوروز نخواهد داشت.

درخشان گفت: در حال حاضر همچنین مطابق با مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر استان کوشش داریم تا اطلاع ثانوی هیچ گونه کمپ موقت به منظور اسکان گردشگران نوروزی در سراسر استان برپا نگردد.

او توضیح داد: بدون شک تمامی سیاست های اتخاذ شده توسط ستاد سفر استان بر اساس دستورالعمل های صادره از وزارت بهداشت به عنوان ستاد فرماندهی مبارزه با بیماری کرونا در کشور و همچنین ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 841

به "سلامت شهروندان و گردشگران در دستور کار ستاد خدمات سفر اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت شهروندان و گردشگران در دستور کار ستاد خدمات سفر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید