خوزستانی ها درحق اسطوره شان جفا کردند، پیروزی برای ما شیرین نبود

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، در حاشیه ملاقات تیم های استقلال خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ دسته اول اعتراضات علیه سهراب بختیاری زاده شدت گرفت و تماشاگران نسبت به سرمربی تیم شان اقدام به فحاشی کردند.

خوزستانی ها درحق اسطوره شان جفا کردند، پیروزی برای ما شیرین نبود

پیمان صاحب جمعی مربی تیم آلومینیوم در تبادل نظر با خبرنگاران در این رابطه گفت: هرچند بازی را بردیم اما اتفاقاتی دیدم که واقعا دلم گرفت و از اینکه در این فوتبال هستم خجالت کشیدم.

وی اضافه نمود: از وقتی سهراب بختیاری زاده راهنمایی استقلال خوزستان را در دست گرفت این تیم متحول شد و بازیهای خوبی انجام داد. آنها مقابل ما هم خیلی خوب بودند و یک فوتبال جانانه به نمایش گذاشتند.

مربی آلومینیوم اراک توضیح داد: بختیاری زاده سابقه گل زدن در جام جهانی دارد و اسطوره فوتبال خوزستان است و خوزستانی ها باید قدر او را که از سرمایه های خوزستان است، بدانند.

صاحب جمعی گفت: ما در این بازی پیروز شدیم اما صحنه هایی دیدیم که این پیروزی را به کام ما تلخ کرد. من که مربی تیم مقابل بودم از این رفتارها دلم گرفت و متاسف شدم از این که در استانی که بعد از نفت، فوتبالش شهرت بین المللی دارد اینطور به اسطوره شان توهین نمایند. این فوتبال اصلا دوست داشتنی نیست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 762

به "خوزستانی ها درحق اسطوره شان جفا کردند، پیروزی برای ما شیرین نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستانی ها درحق اسطوره شان جفا کردند، پیروزی برای ما شیرین نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید