درخشش آرمان رمضانی و سیدحسین حسینی برای قدرت نمایی مجیدی!

به گزارش ایران عکس، تنش بین فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه ادامه جدالی درون خانوادگی و خسارت بار است. رودربایستی ها در آستانه جابجایی دولت کنار گذاشته شده و طرفین ماجرا با صراحت از هم نام می برند و این میان طرفداران رنج می کشند.

درخشش آرمان رمضانی و سیدحسین حسینی برای قدرت نمایی مجیدی!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

خبرنگاران؛ احسان محمدی- هیچ چیز مثل گل زدن و بُردن بازی زخم های یک بازی فوتبال را نمی پوشاند، ایرادهای فنی را پنهان نمی نماید و گله ها را برای وقت دیگری نمی گذارد اما حتی پیروزی 2-0 باعث نشد تا فرهاد مجیدی در کنفرانس پس از بازی با مشت روی میز نکوبد و نگوید: هرکاری بکنید تیم من باز میبره! ادامه جدالی درون خانوادگی با مدیران. رودربایستی ها در آستانه جابجایی دولت کنار گذاشته شده و طرفین ماجرا با صراحت از هم نام می برند و این میان طرفداران رنج می کشند.

استقلال در دیداری عقب افتاده و در حالی که از درون دروازه رشید مظاهری را به دلیل مصدومیت گردن، در خط میانی داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی و هروه میلیچ را به دلیل مصدومیت های کهنه و شیخ دیاباته را به دلیل منع ورود شهروندان فرانسوی به کشور به واسطه مقررات بهداشتی و چند بازیکن دیگر را در خدمت نداشت مقابل شهرخودرو نهاده شد. تیمی که گرچه در میان جدول به سر می برد اما به خاطر فشردگی رقابت در ته جدول به شدت احتیاج به امتیاز و گریز از لبه پرتگاه داشت. آن ها هم البته در این فصل انواع و اقسام بحران ها را تجربه کردند، از مسائل مالی تا تغییر نام!

نیمه اول بازی را اگر کسی ندید 45 دقیقه از عمرش را پس انداز کرد. یک بازی کم رمق که چیز زیادی نداشت اما نیمه دوم همه چیز آنقدر عوض شد که آدم تعجب می نماید که چرا وقتی بازیکنان ما با این هیجان و کیفیت می توانند بازی نمایند، 45 دقیقه را آنطور هدر می دهند؟

هنوز سه دقیقه بیشتر از این نیمه دوم نگذشته بود که مهدی قایدی توپ را پیش پای آرمان رمضانی کاشت و او با یک کف کشی به سبک بازیکنان فوتسال و ضربه ای دقیق با پای چپ توپ را به قعر دروازه شهرخودرو فرستاد. یک گل بی نقص و تمام عیار از بازیکنی که برای فراموشی نیم فصل کابوس وارش با پرسپولیس حالا لوگوی باشگاه استقلال را به دوربین ها نشان می دهد. آرمان برای اثبات کیفیت خود و خارج شدن از زیر آوار نقدها دومین گل این فصل را برای استقلال به ثمر رساند.

بعد از این گل استقلال بازها صاحب موقعیت شد اما هر بار به شکل عجیبی به گل نرسید تا اینکه برق استادیوم قطع شد تا ماجرای خاموشی به زمین فوتبال هم بکشد. وقتی برق برگشت شاگردان مهدی رحمتی هم انگار از نو شارژ شده بودند، استقلال را زیر فشار بردند، به تیر زدند و دفاع استقلال را بارها وادار به واکنش کردند و حتی در یک صحنه معترض بودند که داور پنالتی آن ها را نادیده گرفته است.

نقطه عطف بازی هم شیرجه دیدنی سیدحسین حسینی بود که هنوز به خاطر دریافت گل بد مقابل ذوب آهن مورد نقد قرار می گرفت اما این نجات دروازه به یاری تیر دروازه نه فقط تساوی را از شهرخودرو گرفت بلکه در یک ضد حمله مهدی قایدی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او هم با یک ضربه دیدنی چهار کار انجام دهد: پیروزی استقلال را قطعی کرد، خودش که بعد از بازی های ملی برای تفریح به دوبی رفته بود را از زیر فشار نقدها بیرون کشید، با شادی گل گیتاری، به نوعی گلش را به ارسلان مطهری تقدیم کرد و دست فرهاد مجیدی را در کنفرانس مطبوعاتی بالا نگهداشت.

حالا اختلاف استقلال با صدر جدول 8 امتیاز است و این پیروزی به آن ها یاری کرد تا 5 امتیاز بیشتر از گل گهر داشته باشند و روی سکوی سوم بایستند. چند هفته پایانی لیگ به نظر آبستن اتفاقاتی است که خیلی ها را غافلگیر خواهد نمود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1691

به "درخشش آرمان رمضانی و سیدحسین حسینی برای قدرت نمایی مجیدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش آرمان رمضانی و سیدحسین حسینی برای قدرت نمایی مجیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید