دکوراسیون آپارتمان 40 متری و کمتر با چیدمانی دقیق و بسیار شیک

به گزارش ایران عکس، در این مطلب به معرفی دو نمونه دکوراسیون آپارتمان 40 متری و کوچکتر می پردازیم که هر دو بدون استثناء از فضای کم نهایت استفاده را برده اند. این آپارتمان ها با وجود داشتن فضایی کمتر از 40 متر بازهم از چیدمانی با استایل متفاوت و کارکتری ویژه بهره می برند. اگر شما هم در رویای خود به خانه ای کوچک فکر می کنید که فقط برای خودتان باشد، یا حتی اگر بدنبال منبعی برای ایده گیری در چیدمان وسایل خانه در فضای کم هستید، نمونه های زیر کاملا احتیاج شما را رفع خواهند کرد.

دکوراسیون آپارتمان 40 متری و کمتر با چیدمانی دقیق و بسیار شیک

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شاید بدانید که امروزه بیشتر مردم تمایل به انتخاب خانه های کوچکتر پیدا نموده اند حتی آنهایی که قدرت اقتصادی خرید خانه های عظیم را دارند بازهم علاقمند به انتخاب سرپناهی دنج و جمع و جور مانند مدل های زیر هستند زیرا هر چه به جلوتر می رویم مردم متوجه این موضوع می شوند که واحد های آپارتمانی کوچک می توانند بسیار بصرفه باشند.

آپارتمان اول متعلق به زوج جوانی است که این منزل را از مادرعظیمشان به ارث برده اند. این آپارتمان فقط 20 متر مربع مساحت داشته و به همین خاطر احتیاج بود تا معماران داخلی به کلی فضای داخلی خانه را دستخوش تغییرات نمایند تا فضا برای زندگی دو نفر ایده آل و مطلوب گردد.

همانطور که مشاهده می کنید عمده رنگ استفاده شده در خانه رنگ سفید است که به عظیمتر احساس شدن فضا یاری زیادی می نماید. طراحان از تک رنگ هایی با الگوهای ریز در تزیین دکوراسیون استفاده نموده اند تا مقداری جذابیت و شادی را به فضای خانه بیاورند بدون اینکه محیط شلوغ و بهم ریخته جلوه کند. دو دیوار اتاق نشیمن و آشپزخانه با کاغذ دیواری زیبایی پوشانده شدند در صورتی که دیوار روبرویی از طرحی هایگلاس و براق بهره می برد که البته نقش تخت خواب کمجا و کمد ذخیره سازی را نیز ایفا می نماید.

آپارتمان دوم هم برای زوج جوان دیگری طراحی شده است و مساحتی برابر با 40 متر مربع دارد اما برخلاف طرح پلان باز بالا، مالکین در این فضای کم خواهان فضاهای مجزا در خانه خود بودند بطوریکه که محدود آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق خواب باید کاملا جدا از هم میبود. در این مکان هم رنگ های خنثی و نور طبیعی یاری زیادی به دلباز شدن فضای داخل خانه نموده اند.

دکوراسیون آپارتمان 40 متری

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1262

به "دکوراسیون آپارتمان 40 متری و کمتر با چیدمانی دقیق و بسیار شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آپارتمان 40 متری و کمتر با چیدمانی دقیق و بسیار شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید