رزیدنت اویل 9 به این زودی ها عرضه نخواهد شد

به گزارش ایران عکس، طبق گزارش های نو، نوترین بازی مجموعه ترسناک رزیدنت اویل (Resident Evil) به این زودی ها عرضه نخواهد شد.

رزیدنت اویل 9 به این زودی ها عرضه نخواهد شد

چندین منبع مختلف در گذشته اعلام نموده بودند که رزیدنت اویل 9 در تابستان سال جاری معرفی و اوایل سال 2025 و به طور دقیق تر، ماه ژانویه عرضه خواهد شد، اما ظاهر برنامه های کپ کام (Capcom) تغییر نموده است. این در حالی است که حجم قابل توجهی از انتظارات برای این نسخه وجود دارد زیرا گفته شده که قرار است تغییرات زیادی داشته باشد و شاید حتی دنیا باز باشد. با این حال چیزی که تا حد زیادی می توان از آن مطمئن بود این است که داستان پس از وقایع رزیدنت اویل 8 جریان دارد.

حال گزارش تازهی می گوید که کپ کام در حال برنامه ریزی برای رونمایی بازی در نیمه دوم سال 2024 است. در نتیجه انتظار می رود که رزیدنت اویل 9 در اواخر 2025 و حتی اوایل 2026 عرضه گردد. این تاخیر بدون شک بعضی را ناامید خواهد نمود. بعلاوه گفته شده که شایعات اخیر پیرامون بازسازی رزیدنت اویل 1 یا رزیدنت اویل 5 نادرست است و این بازسازی فعلا در برنامه های شرکت نیست.

در این میان جالب است بدانید که طبق بعضی شایعات، رزیدنت اویل 9 در جزیره ای در جنوب شرقی قاره آسیا جریان خواهد داشت و داستانی تازه را با شخصیت های تازه و بازگشت بعضی چهره های آشنا روایت می نماید. بعضی حتی گفته اند که رز به عنوان دختر اتان در نسخه هشتم شخصیت اصلی بازی خواهد بود. رز البته در بسته الحاقی رزیدنت اویل 8 تحت عنوان Shadows of Rose نقش آفرینی کرد و قدرت های عجیب و غریبی داشت که می تواند این سری را از ریشه های ترس خود دور کند و به سمت تجربه ای اکشن تر متمایل کند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این ها در نهایت شایعاتی هستند که مانند بعضی از شایعات قبلی می توانند به وسیله کپ کام رد یا تایید شوند. هرچند اگر حتی بعضی از آن ها هم صحت داشته باشند، رزیدنت اویل 9 احتمالا بزرگترین بازی در تاریخ این مجموعه خواهد بود که با بیشترین بودجه و زمان توسعه از آن پشتیبانی می گردد.

منبع: InsiderGaming

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2310

به "رزیدنت اویل 9 به این زودی ها عرضه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 9 به این زودی ها عرضه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید