رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول

به گزارش ایران عکس، تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز با وجوداینکه منحل شده اما هنوز قرارداد رکابزنان خود را تسویه نکرده است.

رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول

به گزارش خبرنگاران، تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در سال های گذشته از تیم های مدعی در آسیا بود و تعدادی از بهترین دوچرخه سواران ایران هم در این تیم رکاب می زدند اما در دو سال اخیر فعالیت این تیم به شدت در سطح بین الملل کاهش پیدا کرد و در نهایت تیم شهرداری تبریز هم منحل شد و دیگر فعالیتی در سطح قهرمانی ندارد.

با وجود اینکه این تیم منحل شده اما هنوز با رکابزنان خود تسویه حساب نکرده است و رکابزنان این تیم به دنبال پول خود هستند. قرارداد سال 96 به صورت یک واحد آپارتمان به رکابزنان داده شد که البته زمان تحویل آن در خوشبینانه ترین حالت چهار سال دیگر اعلام شده است.

از قرارداد سال 97 هم یک ریال به رکابزنان پرداخت نشده است و گفته می گردد مبلغ کل قراردادها در سال 97 حدود 800 میلیون تومان است و رکابزنان این تیم همچنان منتظر تعیین شدن تکلیف قراردادهایشان هستند.

استان آذربایجان شرقی که از قطب های دوچرخه سواری ایران محسوب می گردد، در سال های گذشته دو تیم مدعی به نام پتروشیمی و شهرداری داشته که در حال حاضر هر دو منحل شده اند. از طرفی این استان میزبان تور با قدمت ایران -آذربایجان است که اگر این تور در سال 98 برگزار گردد، از این استان یعنی میزبان تیمی در این تور شرکت نخواهد کرد چراکه تیم هایی در تور آذربایجان می توانند شرکت نمایند که در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI)ثبت نام شده باشند و کنتینانتال باشند اما در مهلت مقرر، هیچ تیمی از این استان در UCI ثبت نام نشده است بنابراین میزبان بدون تیم در تور سال جاری خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 210

به "رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزنان تیم دوچرخه سواری منحل شده همچنان به دنبال پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید