زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین ها آنالیز شد

به گزارش ایران عکس، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین ها آنالیز شد.

زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین ها آنالیز شد

مسلم شجاعی، مدیر کل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و رئیس نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی کشور هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تعامل با ایرلاین های مطرح در راستای انتشار محتواهای فراوری شده جهت معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان به مسافران و گردشگران خارجی مطرح کرد.

او با تشریح فرصت های همکاری در راستای اطلاع رسانی ایران، به پخش محتواهای ویدئویی در زمان پرواز، اینفلوئنسر مارکتینگ و نیز road show به معنای برپایی نشست ها و رویدادهای معرفی ظرفیت های گردشگری با همکاری ایرلاین ها اشاره نمود.

شجاعی یکی از دستاوردهای مهم دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را فراوری محتوا در مضامین مختلف از جمله توانمندی های گردشگری سلامت، ورزشی، فرهنگی، خوراک و غیره مطرح کرد و ایجاد پل های ارتباطی با بخش های مرتبط با گردشگران در راستای انتشار محتواهای مذکور و انتقال به مخاطبان اصلی از اولیت های اجرایی خواند.

بعلاوه در این نشست با نمایش نمونه های پخش محتوا در ایرلاین های خارجی و موفقیت در معرفی مقاصد گردشگری جهان، نتیجه تعامل و همکاری های پیش رو با ایرلاین های داخلی با دستاوردهای گسترده ای پیش بینی شد.

لازم به ذکر است در این نشست هر یک از مدیران و نمایندگان روابط عمومی ایرلاین های مطرح کشور از جمله آسمان، کیش ایر، سپهران و غیره با مطرح کردن ظرفیت های تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان خود نسبت به انتشار محتواهای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است ایرلاین هایی که پرواز از یا به کشورهای خارجی داشته اند، در این نشست حضور داشتند.

منبع: همگردی
انتشار: 24 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1403 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2307

به "زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین ها آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین ها آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید