زنگ گرانی سرسام آور مسکن به صدا عایدی، افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: عضو کانون انبوه سازان گفت: گرانی مصالح ساختمانی می تواند پروژه های حمایتی را متوقف می نماید.

زنگ گرانی سرسام آور مسکن به صدا عایدی، افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی

به گزارش مهر، در چند روز گذشته خبر افزایش یونولیت و دیگر مصالح ساختمانی به گوش رسید با توجه به اینکه این افزایش ها می تواند ساخت و سازها را با سختی همراه کند از سوی دیگر قیمت مسکن نیز افزایش می نماید در این خصوص ایرج رهبر، عضو کانون انبوه سازان گفت.

افزایش 5 برابر قیمت یونولیت در یک هفته

ایرج رهبر؛ عضو کانون انبوه سازان در مورد افزایش قیمت مصالح ساختمانی به خبرنگار مهر گفت: هر مصالحی گران گردد بر بازار مسکن تأثیر مستقیم دارد و حتی روی ساخت و سازها تأثیر می گذارد.

وی در ادامه از افزایش قیمت یونولیت گفت: یونولیت یک نوع سقف است که بین طبقات استفاده می گردد و بتن ریزی ها بر روی یونولیت صورت می گیرد از هفته گذشته قیمت یونولیت 5 برابر شده است از سوی دیگر از اول سال که 70 تومان بوده 400 هزار تومان شده است.

این عضو کانون انبوه سازان در ادامه گرانی ها گفت: فولاد و سیمان هم از مصالحی هستند که گران شده است با توجه به اینکه مسئولان آلارم اشتباه می دهند و این اعلام می نمایند که گرانی صورت نگرفته و مقرون به صرفه شده است اما قیمت های بازار اتفاقات دیگری را می گوید با این وضع گرانی مصالح مسائل ساخت و ساز ادامه خواهد داشت.

احتمال توقف پروژه های حمایتی

ایرج رهبر در خاتمه از احتمال توقف ساخت سازهای حمایتی گفت: با این وضع گرانی ساختمان های خود مالکی که تکلیفشان تعیین است هرچه مصالح گران بخرند گران می فروشند اما مسکن های حمایتی مثل مهر، ملی و… که قراردادها بسته شده است و انبوه ساز با گرانی نمی تواند بسازد اعلام ورشکستگی می نماید یا اینکه پروژه را متوقف می نماید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2192

به "زنگ گرانی سرسام آور مسکن به صدا عایدی، افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ گرانی سرسام آور مسکن به صدا عایدی، افزایش 5 برابری قیمت مصالح ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید