زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا کدامند؟

به گزارش ایران عکس، با ورود به فصل زمستان خیلی از شما ممکن است به فکر گذراندن تعطیلات زمستانی باشید. گذراندن تعطیلات در یکی از ارتفاعات جذاب و زیبا، کوهنوردی و اسکی می تواند خستگی را از بدن شما به در کند. به غیر از این سپری کردن تعطیلات در ارتفاعات کوهستانی اروپا می تواند به عنوان به یاد ماندنی ترین خاطرات شما و دوستانتان همواره در ذهن شما باقی بماند. پس وقت را از دست ندهید و به انتخاب بهترین مقصد تفریحی زمستانی و خرید بلیط اقدام کنید. در ادامه به معرفی زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا می پردازیم پس با خبرنگاران همراه باشید.

زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا کدامند؟

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا: روستای د هوئز d Huez در آلپ

این روستا به عنوان بهشت علاقمندان به برف و ورزش های زمستانی شناخه می گردد. آب و هوای آفتابی و ارتفاعات فوق العاده آن امکان اسکی را برای علاقمندان به این ورزش فراهم کرد. این روستا که از سال 1936 فعالیت خود را در جذب گردشگر شروع نموده، به عنوان بهترین نقطه کوهستانی تفریحی شناخته می گردد.

زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا: ایستگاه زمستانی لا پلاگن La Plagne فرانسه

این ایستگاه زمستانی که حال و هوایی خانوادگی دارد در ارتفاعات آلپ در فرانسه واقع شد. این منطقه بیش از 50 سال بوده که به عنوان مقصد محبوب گردشگران و ورزش دوستان زمستانی در سراسر جهان است. جو کلی فضا، معماری و زیبایی های طبیعی از برگ های برنده این منطقه در جذب گردشگر هستند.

زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا: مونتگنور Montgenevre

این ناحیه در رده سوم بهترین مناطق توریستی تفریحی زمستانی قرار گرفته است. وسعت زمین اسکی در این محوطه و همچنین طراحی اقامتگاه توریست ها توانسته تا باعث شهرت و محبوبیت این ایستگاه زمستانی گردد. از طرف دیگر دسترسی ساده به این ایستگاه بر درجه محبوبیت آن اضافه نمود.

ارتفاعات کوهستانی اروپا: Saalbach Hinterglemm

این منطقه که به عنوان بزرگترین محوطه اسکی در استرالیا شناخته می گردد به امکانات و تجهیزات مدرن و فوق العاده ای مجهز است. این امکانات خاص این محل را به عنوان بهشت اسکی بازان، اسنوبورد سواران و دیگر هواداران ورزش های زمستانی بدل کرد.

ارتفاعات کوهستانی اروپا: Les Contamines-Montjoie

این ایستگاه ورزش های زمستانی به عنوان ایده آل ترین مناطق برای خانواده ها بشمار می آید. این دهکده دیدنی یکی از محبوب ترین مقاصد سفر خانوادگی در فرانسه به حساب می آید. تنوع محوطه های اسکی، آب و هوای بی نظیر، طبیعت زیبا و غذاهای محلی فوق العاده موجب محبوبیت این منطقه در بین خانواده ها شد.

ارتفاعات کوهستانی اروپا: کیتزبول Kitzbuhel

آرامش منحصر به فرد این منطقه مثال زدنی است. این منطقه به طور حتم یکی از مناطقی است که می بایست در طول زندگی یکبار از آن دیدن کرد. این منطقه از پر ترددترین محوطه های زمستانی در آلپ است. آرامش مثال زدنی محیط و تلفیق قشنگ سنت و مدرنتیه باعث شده تا طیف عظیمی از دوستداران برف و ورزش های زمستانی به این منطقه کشیده شوند.

ارتفاعات کوهستانی اروپا: کورچول Courchevel

این منطقه یکی از معروف ترین ایستگاه های زمستانی در جهان است و همین مساله باعث شده که توجه خاص دوستداران ورزش های زمستانی را به خود جلب کند. منطقه کورچول Courchevel به رغم داشتن 25 هتل تراز اول و امکانات منحصر بفرد بین گردشگران محبوبیتی ویژه را کسب نموده است. این منطقه که بین سه دره پر شیب واقع شده، بزرگترین محوطه باز اسکی را به خود اختصاص داده است. از طرف دیگر یکی از زیباترین زمین های اسکی در سراسر جهان بوده که محبوبیتی خاص بین هواداران این ورزش زمستانی دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 639

به "زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین ارتفاعات زمستانی اروپا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید