سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در کنفرانس بین المللی چشم اندازهای توسعه علم و هنر

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران- سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در کنفرانس بین المللی چشم اندازهای توسعه علم و هنربه میزبانی دانشگاه آستراخان روسیه و به صورت مجازی انجام شد.

سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در کنفرانس بین المللی چشم اندازهای توسعه علم و هنر

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر مصطفی رستمی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در کنفرانس بین المللیچشم اندازهای توسعه علم و هنر که به میزبانی دانشکده طراحی و معماری دانشگاه آستراخان روسیه و به صورت مجازی برگزار گردید، به ارایه مقاله خود با موضوعتوسعه گردشگری هنری در حوزه دریای کاسپین پرداخت .

بر اساس این گزارش، دکتر رستمی در پژوهش ارایه شده خود بر این مبحث تاکید نمود که گردشگری هنری به عنوان یکی از جذاب ترین نوع گردشگری و بهترین عامل قرابت فرهنگ ها و تمدن ها، به همراه خود هزاران ناگفته های احساسی، عاطفی و فرهنگی انسان را برای سرزمین های دور و نزدیک به ارمغان می آورد و سهم عظیمی در ساختار تعامل و تبادل فرهنگ ها و در نهایت برقراری و استمرار صلح و دوستی دارد. این موضوع به دلیل شرایط ژئوپولیتیک حوزه دریای کاسپین و نیز وجود فرهنگ های گوناگون منطقه و اشتراکات مردم این کشورها، اهمیت و مزیت به سزایی دارد .

عضو هیات علمی گروه پژوهش هنر دانشگاه مازندران، هدف اصلی این مقاله را آسیب شناسی، آنالیز موانع سر راه و ارایه راهکارهای موثر به منظور گسترش و توسعه صنعت گردشگری هنری در کشورهای حوزه دریای کاسپین و نیز پاسخ به دو پرسش زیر مطرح نمود .

1- چه موانعی توسعه گردشگری هنری حوزه دریای کاسپین را تهدید می نماید؟

2- برای مقابله با موانع توسعه گردشگری هنری حوزه دریای کاسپین چه باید کرد؟

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1396

به "سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در کنفرانس بین المللی چشم اندازهای توسعه علم و هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران در کنفرانس بین المللی چشم اندازهای توسعه علم و هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید