سررسید و سالنامه 1401

به گزارش ایران عکس، سر رسیدها کاربردهای مختلفی دارند که در ادامه به آنالیز آنها می پردازیم.

سررسید و سالنامه 1401

سررسید و سالنامه مخصوص شغل های اداری و دفتری

سر رسید یا سالنامه برای افرادی که شغل اداری انتخاب مناسبی می باشد. زیرا می توانند به صورت روزمره قرار های کاری پی در پی را در آن یاد داشت نمایند و قرار های از پیش معین شده را درون آن درج کرد. برای مثال می توان از تقویم رومیزی 1401 برای برنامه ریزی های کاری استفاده کرد تا پروژه ها و عملکرد اداره با برنامه ریزی و دقیق تر پیش بروند.

سررسید یا سالنامه مخصوص شغل های مهم

امروزه مراجعه به مطلب پزشک مخصوصا پزشک های زیبایی در حال افزایش می باشد به طوری ممکن است برای ماه های آینده مجبور به نوبت دهی شوند. از این رو می توان از تقویم رومیزی برای میز منشی ها استفاده کرد تا راحت تر بتوانند نوبت ها را به خاطر بسپارند و در هر روزی که نوبت می دهد در ورق همان تاریخ نام فرد همراه با شماره تلفن آن را یادداشت نمایند و قبل از فرا رسیدن نوبت با آن ها تماس بگیرند و سریع تر کار را پیش ببرند.

اگر هنوز تقویم رومیزی را تهیه نکردید و با مشکلاتی اعم از فراموشی نوبت ها روبرو می شوید، می توانید از سررسید رومیزی 1401 بهره ببرید و نوبت بیماران را در آن یاد داشت کنید.

سررسید یا سالنامه مخصوص نوشتن فعالیت های روزمره

عده ای از افراد بنا به شخصیت و روحیه ای که دارند علاقه زیادی به نوشتن خاطرات از زندگی روزمرگی خود دارند و می خواهند تک تک لحظات زندگی خود را ثبت نمایند.

بنابراین می توان برای ثبت فعالیت ها و خاطرات روزمره از این سر رسیدها استفاده کرد.

اگر به نوشتن روزمرگی زندگی خود علاقه دارید اما هنوز آغاز ننموده اید می توانید با تهیه سررسید دفتری 1401 از زمان آغاز اولین روز سال نو لحظات زیبای خود را ثبت کنید.

سررسید یا سالنامه مخصوص یادآوری روز های مهم

سر رسید جیبی یکی دیگر از انواع سر رسید می باشد. این سر رسید برای افرادی که احتیاج به دفترچه ای دارند که تاریخ هر روز از سال در آن معین شده باشد و بتوانند نکات کوتاه یا نوشته های کوتاهی مثل قرارهای خاص و یا روز تولد افراد را در آن به ثبت برسانند که در همان روز یادآور آنها باشد. این نوع سررسید ها به سررسید های لاکچری هم معروف هستند که جنس رویه آن ها از چرم می باشد و به صورت خاص طراحی شده اند.

سررسید یا سالنامه مخصوص برنامه ریزی

اولین اصل آغاز هر کاری و پیش بردن آن نوشتن یک برنامه ریزی دقیق می باشد که در هر روزی از هفته و در هر هفته ای از ماه و در هر ماه از سال تک تک کار های خود را طبقه کنید و به آن رسیدگی کنید. اگر از دفتر خوبی برای برنامه ریزی بهره ببرید بیشتر ترغیب می شوید که به امور خود رسیدگی کنید و از همان ابتدای کار اگر برنامه ریزی را تمیز و دقیق انجام دهید تا خاتمه کار همانطور پیش می رود.

سررسید 1401 و یا تقویم رومیزی 1401 و یا تقویم های جیبی یا سررسید های جیبی 1401 برای کسانی که می خواهند در سال نو برنامه ریزی دقیق برای امور کاری خود داشته باشند، انتخاب مناسبی است.

اگر محصل هستید و می خواهید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید می توانید از این سر رسید ها بهره ببرید و در همان بخش یا همان تاریخ از روز درس های خود را یادداشت نموده و به تک تک آن ها رسیدگی کنید.

سالنامه 1401

سالنامه نیز مانند یک دفتر می باشد که برگ های آن اغلب به رنگ کرمی و روکش آن ها اغلب چرمی می باشد و به وسیله یک کش درب آن بسته می گردد که به سالنامه اروپایی معروف است.

سالنامه دقیقا کاربرد سررسید را دارد و تنها تفاوت آن ها در نحوه طراحی آن می باشد که سالنامه را به عنوان سالنامه چرمی، سالنامه خاص، سالنامه لاکچری یاد می نمایند.

تفاوت سالنامه و سررسید

سررسید کتابی است که به صورت دست نویس و چاپ شده می باشد و فقط قسمت طراحی خط ها کشیده سپس چاپ می گردد و در آن وقایع سال های گذشته و مناسبت های گذشته و وقایع همان سال و مناسبت های همان سال در هر صفحه گفته شده است که پایین هر صفحه زیر خط ها قرار گرفته است و رنگ برگه ها سفید می باشد.

این طراحی یک طراحی عمومی از سررسید می باشد. اما زمانی که برای شرکتی خاصی می خواهند سر رسید فراوری کند طبق طراحی ارائه داده شده به وسیله همان شرکت یا کارخانه طراحی می نمایند و روی جلد آن لگو و نام شرکت یا کارخانه و در صفحه های ابتدایی معرفی شرکت و تصاویری از محیط شرکت یا کارخانه همراه با توضیحاتی قرار داده می گردد.

سالنامه یک طراحی اروپایی می باشد که حدود 10 سال است وارد ایران شده است و استفاده از آن به طور قابل توجهی افزایش پیدا یافته است.

طراحی سالنامه نیز همراه با تاریخ و وقایع آن سال نوشته می گردد اما گاهی اوقات وقایع نوشته نمی گردد بلکه شعری کوتاه یا ضرب المثلی کوتاه از افراد مشهور را در پایین آن می نویسند.

تفاوت سالنامه با سررسید محکم تر بودن ورقه های سالنامه و کرمی رنگ بودن ورقه های آن است و بعلاوه دارای پاکت مدارک و کش نگهدارنده است.

کیفیت سررسید و سالنامه

از آنجایی که سالنامه و سررسید برای یک سال طراحی شده است باید از جنس کاغذ محکم و بادوام و ضد آب باشد که شما بتوانید به مدت یک سال از آن بهره ببرید و با ورق زدن های متوالی برگ های آن از هم جدا نشوند و بعلاوه فاصله های خط ها طوری طراحی شده باشند که هر کسی با هر سبک و سلیقه نوشتاری بتواند از آن به خوبی استفاده کند.

علاوه بر ویژگی هایی که بیان شد باید به مواردی همانند رنگ سررسید و طراحی جلد آن توجه کنید و به گونه ای طراحی کنید که نظر هر ببینده ای را جذب کند. زیرا مصرف نماینده و خریدار ابتدا با جلد آن روبرو می گردد و اگر جلد مورد پسند آن ها بود و نظر آن ها را جلب کرد سپس به سراغ داخل آن می رود.

پس از طراحی زیبا جلد سررسید یا سالنامه، نوبت به داخل آن می رسد که باید خط ها و تمیزی و مرتب بودن آن به گونه ای باشد که ذوق نوشتن را در دل هر ببینده ای ایجاد کند.

از آنجایی که سر رسیدها در میزان های مختلفی طراحی می گردد هر فردی می تواند بسته به احتیاج خود میزان آن را معین و خریداری کند.

سررسید های 1401 و تقویم های رومیزی 1401 به وسیله مجتمع چاپ و بسته بندی پارت طراحی می گردد که جزء برترین فراوری نماینده های سررسید می باشد. بعلاوه این مجموعه علاوه بر فراوری سررسید و تقویم های رومیزی، سالنامه های چرمی و سالنامه های خاصی را فراوری می نماید که با طراحی های زیبایی که دارد نظر هر ببینده ای را به خود جلب می نماید.

برای مشاوره و هدایت با کارشناسان پارت می توانید با تلفن 02188500898 تماس حاصل فرمایید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1966

به "سررسید و سالنامه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سررسید و سالنامه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید