سفارت هلند کجاست؟ (آدرس، ساعات کاری و سایر اطلاعات)

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران | سرویس عمومی - ایرانیان زیادی در تکاپوی دریافت وقت سفارت و آماده سازی مدارک خود برای دریافت ویزای شینگن از VFS سفارت هلند در تهران هستند. این کشور اروپایی از جنبه های مختلف توریستی، بیزینس و تحصیلی مقصدی جذاب و فوق العاده برای افراد به حساب می آید؛ اما با توجه به حجم زیاد درخواست وقت از سفارت هلند و حساسیت کشورهای عضو شینگن در رسیدگی به پرونده متقاضیان آسیایی، در این مطلب شرح نکاتی در رابطه با سفارت هلند در تهران و دریافت وقت از این سفارت آورده شده است؛ با ما باشید.

سفارت هلند کجاست؟ (آدرس، ساعات کاری و سایر اطلاعات)

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

اطلاعات و آدرس سفارت هلند در تهران

آدرس: از تاریخ 7 مرداد 1397 به خیابان موسوی (گلستان پنجم)، میدان هروی، طبقه چهارم هروی سنتر انتقال یافته است. به وسیله نقشه بالا می توانید آدرس دقیق را پیدا کنید.

تلفن: 23660000 (021)

فکس: 23660190 - 23660390 - 23660490 (021)

روز و ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه، ساعت 7:30 الی 9

آدرس وب سایت: https://iran.nlembassy.org/

آدرس پست الکترونیکی: [email protected]

ساعات کاری

ساعات کاری VFS سفارت کشور هلند در تهران به استثنای روزهای آدینه، شنبه و دیگر تعطیلات رسمی است.

  • ارائه مدارک به کانتر هر روزه از ساعت 08:00 تا 15
  • دریافت پاسپورت و به اصطلاح پیکاپ ویزا از 15:00 تا 17:00
  • پشتیبانی تلفنی از ساعت 08:00 تا 17
  • ویزا و اجازه اقامت: یکشنبه - چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 صبح
  • ساعات پاسخگویی به تلفن: 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته

مراحل اخذ وقت سفارت هلند

برای دریافت ویزای شینگن از این سفارت، ملزم به معین وقت سفارت شینگن به صورت آنلاین هستید. برای اجتناب از روبرو شدن با ترافیک کاری VFS هلند و هرگونه تاخیر در برنامه ریزی شخصی سفرخود پیشنهاد می گردد که از 3 ماه قبل از زمان برنامه سفرتان اقدام به رزرو وقت سفارت نمائید. مراحل دریافت وقت به صورت زیر است:

  • به صفحه اصلی وب سایت VFS global هلند مراجعه کنید.
  • با استفاده از منوی SCHEDULE AN APPOINTMENT و ارسال ایمیلی با مشخصات ذیل به آدرس [email protected] اقدام به معین وقت سفارت کنید.
  • پس از ارسال ایمیلی با محتوای مذکور، درصورتی که اطلاعات ارائه شده توسط متقاضی با استانداردهای سفارت مطابقت داشته باشد، نامه تائیدیه ای از طرف VFS global تحت عنوان appointment confirmation به آدرس ایمیل متقاضی ارسال خواهد شد.

نکته: توجه داشته باشید که در صورت تائید وقت سفارت هلند برای انجام مصاحبه با آفیسر، انگشت نگاری و ارائه مدارک مورد احتیاج، امکان کنسل کردن و یا برنامه ریزی مجدد برای متقاضی پرونده وجود ندارد؛ درصورت عدم حضور در زمان معین شده در مرکز VFS global هلند، امکان رزرو وقت سفارت تا یک ماه برای شما مقدور نمی باشد.

بیشتر بدانید: چگونه می توان ویزای شینگن گرفت؟

مدارک مورد احتیاج جهت معین وقت سفارت هلند

معین وقت سفارت پیش احتیاج دریافت ویزای شینگن است؛ جهت رزرو وقت سفارت، تنها ارسال اطلاعات اولیه به وسیله ایمیل قیدشده کفایت می نماید. اما در صورتی که قصد سپردن امور ویزای خود را به یک آژانس مسافرتی مطمئن دارید، می بایست جهت آمادگی برای وقت مصاحبه، مدارک ذیل را جهت ارزیابی و برطرف نواقص احتاقتصادی به کارشناسان ویزای شینگن آژانس مورد نظر خود ارائه دهید.

  1. فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  2. اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام پاسپورت های قبلی
  3. دو قطعه عکس 3.5×4.5 مربوط به سه ماه اخیر
  4. ترجمه انگلیسی مدارک اقتصادی (نامه تمکن بانک، گردش سه ماهه حساب بانکی)
  5. ترجمه انگلیسی اسناد ملکی
  6. ترجمه انگلیسی مدارک شغلی (گواهی اشتغال به کار با سربرگ شرکت، پروانه کسب، حکم بازنشستگی و موارد دیگر)
  7. ترجمه انگلیسی مدارک تحصیلی (گواهی اشتغال به تحصیل، کارت دانشجویی و غیره)
  8. بلیط پرواز
  9. رزرو هتل
  10. بیمه مسافرتی

هزینه ویزای هلند

برای بچه ها زیر 6 سال: رایگان

برای بچه ها 6 تا 11 سال: 35 یورو

برای بزرگسالان: 60 یورو

مدارک لازم برای ویزای توریستی هلند

برای دریافت ویزای توریستی هلند ضروری است مدارک زیر را در وقت معین شده به سفارت هلند ارائه دهید. این مدارک احتیاجی به تائیدیه دادگستری و وزارت امور خارجه ندارند.

  • اصل پاسپورت با امضا، به همراه پاسپورت های قبلی
  • مدت اعتبار حداقل 3 ماه از تاریخ ورود، با حداقل 2 صفحه خالی باشد.
  • ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی است.
  • عکس پرسنلی با سایز 35 در 45 میلی متر رنگی، تمام رخ با زمینه سفید
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن
  • کپی ویزاهای اخذ شده قبلی
  • رضایت نامه محضری به عنوان مجوز خروج برای افراد زیر 18 سال و خانم های متاهلی که تنها سفر می نمایند
  • اسنادی که تفریحی و توریستی بودن سفر را ثابت نموده و بیانگر بازگشت به مبدا پس از اتمام سفر هستند که در زیر آورده شده است.
  • مدارک مربوط به مدت زمان سفر و اقامت در هتل
  • اصل گواهی حساب بانکی به زبان انگلیسی با مهر و امضاء بانک
  • حساب های جاری: کارکرد سه ماه اخیر؛ در صورت نداشتن گردش حساب، گواهی موجودی حساب نیز قابل ارائه است.
  • سپرده ­های بانکی: ارائه گردش حساب به زبان انگلیسی از طرف بانک، همراه با مهر بین­ الملل قابل قبول است.
  • اصل و ترجمه سند مالکیت با تائیدیه دادگستری.
  • اصل و ترجمه مدارک شغلی؛ مدارک لازم مشاغل مختلف در زیر آورده شده است.
  • پزشکان: پروانه مطب، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی.
  • وکلا: پروانه وکالت.
  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی، آخرین فیش حقوقی و نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، میزان حقوق دریافتی و تائیدیه مرخصی، آخرین لیست بیمه.
  • بازنشسته ها: ارائه حکم بازنشستگی، ارائه آخرین فیش حقوقی.
  • مشاغل غیردولتی: گواهی اشتغال به کار از شرکت مربوطه و ارائه اصل آخرین روزنامه رسمی آن شرکت.
  • در صورت خویش فرما بودن: جواز کسب و آگهی تأسیس.
  • دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه: اصل نامه اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار.
  • برای دانش آموزانی که در سال تحصیلی قصد سفر دارند، علاوه بر نامه اشتغال به تحصیل، ارائه اصل و ترجمه رضایت ­نامه کتبی از مدیریت مدرسه با ذکر تاریخ سفر الزامی است.
  • گواهی و بیمه سلامت پزشکی
  • پرداخت هزینه برای اخذ ویزا
  • تکمیل فرم های درخواست ویزا
منبع: ستاره
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1582

به "سفارت هلند کجاست؟ (آدرس، ساعات کاری و سایر اطلاعات)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت هلند کجاست؟ (آدرس، ساعات کاری و سایر اطلاعات)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید