سلطانی: نساجی جزو 5 تیم برتر لیگ می گردد، نمی دانم مشکل میزبانی در شهید وطنی چیست

به گزارش ایران عکس، قائم مقام باشگاه نساجی گفت این تیم در لیگ بیست و یکم جزو 5 تیم اول جدول خواهد شد.

سلطانی: نساجی جزو 5 تیم برتر لیگ می گردد، نمی دانم مشکل میزبانی در شهید وطنی چیست

به گزارش خبرنگاران، امیر سلطانی، قائم مقام باشگاه نساجی در حاشیه قرعه کشی لیگ برتر به خبرنگاران اظهار کرد: مراسم قرعه کشی به وسیله سازمان لیگ در مکانی نو برگزار گردید. در هفته اول ما میزبان هستیم و از مسوولان استانی می خواهیم شرایط میزبانی را مهیا نمایند تا از شرایط میزبانی استفاده کنیم. هفته اول با فجر سپاسی داریم و هفته دوم و سوم با دو تیم مدعی لیگ برتر یعنی گل گهر سیرجان و پرسپولیس بازی داریم.

او ادامه داد: ما کارهای آماده سازی را انجام دادیم و سعی کردیم شاکله تیم را از نظر فنی و بازیکنی حفظ کنیم. امیدواریم سال جاری فصلی خوب از نظر ورزشی برای ما باشد. همان طور که می دانید به وسیله مدیریت و مالک باشگاه در حال رایزنی هستیم تا بازی ها را در قائمشهر برگزار کنیم اما مسوولان شهید وطنی راضی نیستند. آقای الهامی درخواست داشت که از همان هفته اول در شهید وطنی میزبان باشیم اما ما هم نمی دانیم مشکل کجا است. هر جایی که باید می رفتیم و رفتیم و صحبت کردیم اما نمی دانیم چه اتفاقی باید بیفتد.

سلطانی درباره قرارداد بستن شجاعی با این باشگاه گفت: شجاعی با تیم ما قرارداد بست و قرارداد او هم ریالی است. برای جذب دیگر بازیکنان هم هنوز کادر فنی حرفی به ما نزده است.

او در خاتمه گفت: با توجه به این که تیم را زود بستیم و شاکله تیم را حفظ کردیم، هدف اول ما خوب بازی کردن و رضایت طرفداران است و فکر می کنم جزو 5 تیم اول لیگ باشیم. در شهر ساری هم فکر نمی کنم چمن خوبی باشد و نه ما راضی خواهیم بود و نه حریفان.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1827

به "سلطانی: نساجی جزو 5 تیم برتر لیگ می گردد، نمی دانم مشکل میزبانی در شهید وطنی چیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی: نساجی جزو 5 تیم برتر لیگ می گردد، نمی دانم مشکل میزبانی در شهید وطنی چیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید