سولاری: رئال مادرید مقابل آژاکس به زحمت افتاد اما بد بازی نکرد، از عملکرد آسنسیو راضی ام

به گزارش ایران عکس، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در شب برد خارج از خانه مقابل آژاکس به خصوص هافبک هجومی نیمکت نشین کهکشانی ها تمجید کرد.

سولاری: رئال مادرید مقابل آژاکس به زحمت افتاد اما بد بازی نکرد، از عملکرد آسنسیو راضی ام

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری خارج از خانه از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد میزبان هلندی اش آژاکس آمستردام را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی بردارد.

در این بازی کریم بنزما و مارکو آسنسیو برای رئال مادرید گل زدند که در میان آنها عملکرد آسنسیو، کسی که بعد از مدت ها دوباره پایش به گلزنی باز شد، مورد توجه سانتیاگو سولاری نهاده شد.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها در تمجید از هافبک هجومی اسپانیایی تیمش که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، به خبرنگاران گفت: من از عملکرد و گل آسنسیو بسیار راضی ام. او از زمانی که دوره مصدومیتش را پشت سر گذاشته و برگشته در سه بازی از 4 بازی ما حضور داشته است. او هر کاری که می بایست انجام دهد را انجام داد و عملکردش فقط محدود به گلزنی نبود و توانست بازی را مدیریت کند و در رساندن خودش به دروازه حریف کارآمد بود.

آژاکس با وجود شکست عملکرد خوبی ارائه کرد و رئال مادرید را برای کسب پیروزی به زحمت انداخت.

سولاری ادامه داد: بدون شک در این بازی ما به زحمت افتادیم اما می دانستیم که چنین چیزی در انتظارمان خواهد بود و چگونه باید به بازی کنیم. ما کار کردیم، تحت فشار نهاده شدیم، گل زدیم و موقعیت گلزنی ساختیم. هر کاری که می شد انجام دادیم و نشان دادیم که قدرت تیم مان در چه سحطی است.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی ها با وجود اعتراف به تحت فشار قرار دریافت تیمش با سؤالی یک خبرنگار که از او پرسید آیا فکر نمی کند تیمش بد بازی کرد مخالف بود و تأکید کرد: این نظر شماست. برای کسب نتیجه باید کارهای زیادی انجام می دادیم. ما باید کار می کردیم، تحت فشار قرار می گرفتیم، می دانستیم که چطور فشار بازی را مدیریت کنیم و قوی بمانیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 149

به "سولاری: رئال مادرید مقابل آژاکس به زحمت افتاد اما بد بازی نکرد، از عملکرد آسنسیو راضی ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولاری: رئال مادرید مقابل آژاکس به زحمت افتاد اما بد بازی نکرد، از عملکرد آسنسیو راضی ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید