تور اروپا ارزان: برترین مقاصد گردشگری خانوادگی در اروپا کدامند؟

به گزارش ایران عکس، گذارندن تعطیلات در کنار خانواده همراه با کودک یا نوجوان گاه خارج از مرزهای فرهنگی می تواند نگرانی هایی برای والدین ایجاد کند، با خبرنگاران همراه باشید تا 10 شهر مناسب در اروپا را برای گردش در کنار خانواده تان بشناسید.

تور اروپا ارزان: برترین مقاصد گردشگری خانوادگی در اروپا کدامند؟

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

گاهی تصمیم به سفر خارج از کشور برای خانواده هایی که کودک یا نوجوانی در سنین حساس دارند می تواند دغدغه آفرین باشد و نگرانی از تفاوت های فرهنگی ممکن هست آن ها را از تصمیم به سفر خارج از کشور منصرف کند اما اگر اروپا را برای سفر انتخاب نموده اید، نگران نباشید. شهرهایی در اروپا هستند که برای تعطیلات خانوادگی می توانند مقاصد گردشگری بی نظیری باشند. مکان های دیدنی بسیار و متناسب با تمامی سن ها، خانواده ها را برای یک تعطیلات و گردش مناسب جذب خواهند کرد. بدون دغدغه با فرزندتان در هر سنی می توانید در این شهرها به گردش بپردازید و تجربیات و خاطرات خوشی را برای خانواده تان رقم بزنید.

1. لندن

لندن مرکز انگلستان با پارک ها و شهربازی های بسیار، موزه ها و زمین های بازی می تواند برای یک گردش خانوادگی مقصد مناسبی باشد به خصوص اگر یک نوجوان همراه دارید. بیشتر موزه ها در این شهر ورودی نداشته و رایگان هستند. برج لندن و گاردهای سلطنتی این شهر نیز تاریخ را برای شما به نمایش می گذارد.

2. آمستردام

آمستردام، مرکز هلند مناسب ترین شهر برای بچه ها است. کافی شاپ ها، قایق سواری، دوچرخه سواری در خیابان های شهر، موزه ون گوگ و دیدنی آثار این هنرمند، بازدید از خانه آنه فرانک و خواندن داستان زندگی این نویسنده در طی جنگ دنیای دوم، همگی از جاذبه های دیدنی این شهر هستند. از قلم نیاندازید که غذاهای هلندی را نیز امتحان کنید. این شهر رایج ترین مقصد گردشگری برای اروپاییان است.

3. کپنهاگ

جالب است بدانید در کپنهاگ داستان های شاد دیزنی جایگاهی ندارند، افسانه های این شهر کمی مجذوب نماینده تر اما داستانی مخوف تر دارند، از مجسمه پری دریایی غمگین در ساحل گرفته تا برج جادویی گرد که راه پله ای تاریک و تنگ دارد، همگی بازگو نماینده داستان های مخوف جادویی هستند که می توانند فکر شما در تخیلات غرق نمایند. باغ گل ها، شهربازی، دریاچه، رستوران های بی نظیر و قلعه های تاریخی تنها بخشی از جاذبه های کپنهاگ مرکز دانمارک هستند.

4. زالتسبورگ

اگر اهل موسیقی هستید حتما نام جشنواره موسیقی این شهر در اتریش را شنیده اید. با خانواده به این شهر سفر کنید. اسب سواری کنید و به موسیقی این شهر گوش دهید. از کاخ هلبورن، ویلای شخصی شاهزاده قرن هفدهم این کشور دیدن کنید.

5. ریکیاویک

ریکیاویک مرکز ایسلند که فاصله کمی تا مدار قطبی دارد. با وجود اسب های ایسلندی، دیدنی نهنگ ها، شفق شمالی، شهربازی های بچه ها و چشمه های آب گرم می تواند مقصد گردشگری مناسبی برای سرگرمی در کنار خانواده باشد.

6. رم

رم، این مرکز باستانی با غذاهای فوق العاده، مکان های دیدنی تاریخی می تواند محل مناسبی برای تعطیلات باشد. پیتزاهای رمی در کنار سفر به دیگر شهرهای ایتالیا، ناپل و واتیکان، بازدید از دیدنخانه کولوسئوم که آن را از نبرد گلادیاتورها می شناسیم، می تواند ایتالیا و مرکز آن رم را به عنوان مقصد مناسبی برای سرگرمی در کنار با خانواده معرفی کند.

7. مونیخ

اگر کودک شما هوادار دیزنی است، در مونیخ به قلعه نوی شوان شتاین سری بزنید تا داستان زیبای خفته برایتان زنده گردد. عروسک های دست ساز سنتی، موزه اسباب بازی ها، موزه دویچه که قدیمی ترین و بزرگ ترین موزه علمی در دنیا است، شهربازی های متعدد همگی می توانند شما را برای داشتن یک سفر هیجان انگیز همراهی نمایند.

8. بارسلونا

از زیباترین شهرهای مدیترانه می توان بارسلونا در اسپانیا را نام برد. سواحل بی نظیر، آفتاب گرم تابستان می توانند شما را برای دوری از شلوغی به این شهر دعوت نمایند تا تعطیلات آرامی را تجربه کنید.

9. استکهلم

اگر در پی سفر مقرون به صرفه قیمت در کنار کودک تان هستید استکهلم، مرکز سوئد می تواند انتخاب مناسبی باشد. شهربازی های مهیج، کاخ های سلطنتی، کشتی ها و بندر ها همگی می توانند تجربه سفر خاطره انگیزی را برایتان رقم بزنند.

10. دوبروونیک

آب های فیروزه ای دریای آدریاتیک را از این شهر در کرواسی دیدن کنید. این شهر تاریخی در کنار سواحل دریا می تواند تجربه قایق سواری و گشت و گذار مهیجی را برایتان فراهم کند.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1956

به "تور اروپا ارزان: برترین مقاصد گردشگری خانوادگی در اروپا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: برترین مقاصد گردشگری خانوادگی در اروپا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید