سیتی 2 رئال یک ، واران علیه رکورد طلایی زیزو؛ حذف رئال توسط شاگردان گواردیولا

به گزارش ایران عکس، رئال مادرید که در دور رفت با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود به دنبال کامبک در این بازی بود اما در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مهلک واران کار رئال مادرید بسیار سخت شد.

سیتی 2 رئال یک ، واران علیه رکورد طلایی زیزو؛ حذف رئال توسط شاگردان گواردیولا

به گزارش خبرنگاران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمان اروپا، منچسترسیتی در استادیوم اتحاد به مصاف رئال مادرید رفت و پیروز شد با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهد تا زیدان که پیش از این سه جام قهرمانی را با رئال بالای سر برده بود در این فصل ناکام بماند.

رئال مادرید که در دور رفت با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود به دنبال کامبک در این بازی بود اما در همان دقایق ابتدایی روی اشتباه مهلک واران کار رئال مادرید بسیار سخت شد. واران در دقیقه 8 با اشتباهی مضحک توپ را به ژسوس داد و ژسوس هم با پاس به استرلینگ او را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و رحیم استرلینگ هم دروازه رئال را گگردد. رئال در ادامه کار بهتر بازی کرد و در دقیقه 28، کریم بنزما روی پاس رودریگو با ضربه سر دروازه را باز کرد تا امید به رختکن رئال مادرید بازگردد.

در نیمه دوم باز هم رئال مادرید ضعیف ظاهر شد و بازی دست شاگردان پپ گواردیولا بود. باز هم واران روی یک اشتباه مهلک دیگر توپ را با ضربه سری ناقص در مقابل گابریل ژسوس قرار داد و او را با کورتوا تک به تک کرد و ژسوس هم به راحتی گل دوم سیتی را زد و آب سردی روی پیکر بی جان رئال مادرید ریخت. پس از آن حملات رئال مادرید بی فایده بود تا من سیتی راهی دور بعد گردد.

در مجموع منچستر سیتی با نتیجه چهار بر دو رئال را شکست داد و در دور بعد به مصاف لیون خواهد رفتکه یوونتوس را حذف کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1176

به "سیتی 2 رئال یک ، واران علیه رکورد طلایی زیزو؛ حذف رئال توسط شاگردان گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیتی 2 رئال یک ، واران علیه رکورد طلایی زیزو؛ حذف رئال توسط شاگردان گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید