تور ارزان هند: سیزدهمین ماه سال به جشنواره جهانی فیلم هند راه یافت

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران/ایلام کارگردان فیلم داستانی سیزدهمین ماه سال از راهیابی این فیلم به بخش اصلی رقابت در جشنواره جهانی فیلم هند اطلاع داد.

تور ارزان هند: سیزدهمین ماه سال به جشنواره جهانی فیلم هند راه یافت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

وحید اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فیلم داستانی (سیزدهمین ماه سال) به بخش اصلی رقابت جشنواره جهانی فیلم Blue Hill International Film Festival هند که در 12 فوریه سال 2022 در کشور هند برگزار خواهد شد، راه یافت.

وی با بیان اینکه هفته گذشته (29 دسامبر2021) در جشنواره فیلم Cinemagia Movie Awards2021 ایتالیا فیلم سیزدهمین ماه سال حضور داشت و فیلم در اختتامیه به صورت کامل پخش شد ، توضیح داد: با این وجود در جشنواره فیلم Blue Hill International Film Festival هند این شانس برای دریافت جایزه اصلی بیشتر خواهد بود .

این کارگردان ایلامی توضیح داد: معیار انتخاب جشنواره هند -انتخاب فیلم برنده ، براساس

شایستگی خلاقانه و فنی - خط داستان، روایت، پرداختن به موضوع، کارگردانی، جنبه های فنی (مانند ، فیلمبرداری، فیلمنامه، بازیگری، موسیقی و غیره) خواهد بود.

اسلامی گفت: فیلم سیزدهمین ماه سال، قصه ای عاشقانه را در نگاه و روایتی نو به مخاطبش عرضه می نماید. نوع روایت این فیلم که روایت دوبل نام دارد، شامل روایت رویدادی بین یک مرد و زن است که تا نیمه داستان ادامه دارد، و سپس با چرخشی داستانی بیان دیالوگ ها را بین مرد و زن جابجا می نماید و روایت را در بیانی نو به تماشاگرش انتقال می دهد.

وی با اشاره به عوامل فراوری فیلم سیزدهمین ماه سال توضیح داد: نویسنده، تهیه کننده، و کارگردان این فیلم خودم هستم. مدیر فیلمبرداری: وریا گلزاریان، و صدابردار: ارسطو مفاخری هستند. با توجه به روش سکانس پلان فیلم، می بایست بازیگران، دارای توانایی های تئاتری به منظور از بر نمودن دیالوگ ها و حرکات صحنه می بودند. به همین جهت بازیگران این فیلم از بازیگران تئاتر برگزیده شدند که می توانم از بهاره مهکی، مهرداد رضایی، و شادروان علی باسره نام ببرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1991

به "تور ارزان هند: سیزدهمین ماه سال به جشنواره جهانی فیلم هند راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: سیزدهمین ماه سال به جشنواره جهانی فیلم هند راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید