شماره گذاری پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس متوقف شد

به گزارش ایران عکس، ایران خودرو دیزل با معرفی نسخه نیوفیس از پیکاپ فوتون تونلند S، تعداد پیکاپ های این شرکت را به 3 مدل رساند. با ممنوعیت واردات خودرو به کشور و گران بودن پیکاپ تویوتا هایلوکس این فرصت برای حضور و عرضه این وانت پیکاپ بزرگ جثه فراهم شد و ایران خودرو از این فرصت استفاده کرد و عرضه تونلند را توسعه داد.

شماره گذاری پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس متوقف شد

به گزارش پرشین خودرو چندی پیش از شروع فراوری نسخه فیس لیفت پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل خبر داده شد و اعلام شد که این شرکت در نظر دارد تا به خریداران نسخه اول فوتون تونلند نمونه نیوفیس شده را تحویل دهد. فراوری پیکاپ فوتون که به علت نبود قطعات متوقف شده است، از اوایل ماه جاری با رسیدن پارت نو قطعات از سر گرفته شد تا تحویل خودرو به خریداران شروع گردد.

در حال حاضر بعضی منابع اطلاع داده اند که تحویل پیکاپ فوتون تونلند متوقف شده، با وجود اینکه خودرو فراوری و تکمیل شده است. بر اساس پیگیری های اجرا شده، گویا مشکل از سوی ایران خودرو دیزل نیست و این بار پلیس شماره گذاری این پیکاپ را متوقف نموده است. هر چند پلیس این خبر را به صورت رسمی اعلام ننموده است، اما انتظار می رود علت توقف شماره گذاری پیکاپ فوتون به تغییرات ظاهری این پیکاپ مرتبط باشد.

با وجود اینکه در مشخصات فنی فوتون تونلند نیوفیس تغییری اعمال نشده است، همچنان پلیس در شماره گذاری این پیکاپ مانع ایجاد می نماید، آن هم در شرایطی که مشتریان بی شماری ماه هاست که در انتظار دریافت خودروهای خریداری شده هستند.

باتوجه روز افزون خودروسازان خصوصی کشورمان به پیکاپ ها، اکنون محصول نو ایران خودرو دیزل باید با رقبای زیادی در بازار کشورمان روبه رو گردد؛ مانند آمیکو آسنا دنده ای و آمیکو آسنا اتومات، کی ام سی T8 از کرمان موتور، یوآز پیکاپ از سروش دیزل، کاپرا 2 از بهمن موتور، دایون V5 از مکث موتور، پادرا پلاس دو کابین و بعلاوه دانگ فنگ ریچ 6 از زامیاد.

آگهی های خرید و فروش پیکاپ فوتون

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2106

به "شماره گذاری پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره گذاری پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید