صعود اولسان هیوندای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ چهار بازیکن اولسان در خطر از دست دادن فینال احتمالی

به گزارش ایران عکس، خبرگزاری خبرنگاران- اولسان هیوندای یکی از تیم های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

صعود اولسان هیوندای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ چهار بازیکن اولسان در خطر از دست دادن فینال احتمالی

به گزارش خبرنگاران، اولسان هیوندای با شکست 2-0 بیجینگ گوان چین به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. اولسان هیوندای با برنده بازی ویسل کوبه و سوون سامسونگ بازی خواهد نمود. فینال لیگ قهرمانان آسیا 29 آذر برگزار می گردد. پرسپولیس نماینده کشورمان یکی از تیم های راه یافته به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 است.

در نخستین ملاقات از مرحله یک چهارم نهایی، تیم های اولسان هیوندای کره جنوبی و بیجینگ گوان چین در استادیوم الجنوب دوحه به مصاف هم رفتند. دو تیمی که با 6 پیروزی و یک تساوی به این مرحله از رقابت ها رسیده بودند. در دقیقه 18 این بازی سانتر بازیکنان اولسان از راست به جونیور رسید و ضربه قیچی برگردان این بازیکن پس از برخورد به کیم مین جائه به کرنر رفت. در این لحظه، یاری داور ویدیویی پس از بازبینی صحنه به عبدالله حسن محمد داور اماراتی اطلاع داد که توپ پس از برخورد به دست مدافع بیجینگ به بیرون رفته است.

داور مسابقه نیز پس از بازبینی صحنه اعلام خطای پنالتی کرد و کیم مین جائه را نیز با کارت زرد جریمه کرد. جونیور نگرائو مهاجم برزیلی الاصل اولسان پشت این ضربه ایستاد و در خلاف جهت حرکت سنگربان بیجنگ توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت. در دقیقه 25 کار ترکیبی زیبای بازیکنان بیجینگ منجر به خلق یک موقعیت شد. پاس خوبی جاناتان ویرا باعث شد تا رناتو آگوستو در موقعیت ایده آلی قرار بگیرد ولی ضربه این بازیکن را جو سو هوک سنگربان اولسان به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه 33 بازی، بیجینگ صاحب یک ضربه کاشته شد. آغاز سریع بازیکنان تیم چینی باعث شد تا جاناتان ویرا در موقعیت شوت زنی قرار بگیرد. شوت محکم او را هوک دروازه بان اولسان به زیبایی و با کف دست راهی کرنر کرد. در دقیقه 42 پاس رو به عقب بازیکنان بیجینگ به جونیور نگرائو مهاجم برزیلی اولسان رسید و او با یک شلیک دیدنی از راه دور دروازه بیجینگ را باز کرد و خودش را در این رقابت ها 4 گله کرد. نیمه نخست با همین نتیجه 2 بر صفر به سود اولسان به سرانجام رسید.

در نیمه دوم بازیکنان بیجینگ دو بار توسط رنانو آگوستو و آلان کاروالیو صاحب فرصت ایده آل شدند ولی در هر دو مرتبه، این سنگربان اولسان بود که به زیبایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در دقیقه 59 سانتر لی کئون هو از سمت راست به روی دروازه بیجینگ یک موقعیت ایده آلی را برای جونیور نگرائو مهیا کرد و ضربه سر این مهاجم زهر دار با وجود اینکه به زمین خورده بود، توسط هو سین سنگربان بیجینگ مهار شد تا مانع از هت تریک جونیور گردد.

در دقیقه 63 بیجینگ پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت محکم جاناتان ویرا به تیر دروازه اولسان برخورد کرد. دو دقیقه بعد نیز ضربه کاشته چینی ها با ضربه سر رناتو آگوستو همراه بود که جو سو هوک دروازه بان اولسان به زیبایی آن را راهی کرنر کرد. در ادامه بازی نیز بیجینگ چند فرصت خوب را به دست آورد که ژانگ یونینگ مهاجم این تیم قدر فرصت ها را ندانست تا این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود اولسان به سرانجام برسد. به طور کلی، بیجینگی ها در این بازی 22 بار به سمت دروازه حریف شوت زدند که در راه رسیدن به گل ناکام بودند. آنها 65 درصد مالکیت توپ را نیز در اختیار داشتند ولی جو سو هوک دروازه بان اولسان روز بسیار خوبی را سپری کرد و پیروز به ثبت 8 سیو شد.

همانطور که از قبل پیش بینی می شد، ملاقات دو تیم بسیار حساس و تماشایی از آب درآمد که در نهایت این تیم اولسان بود که باز هم پیروز به شکست بیجینگ شد. این دو تیم پیش از این 4 بار با یکدیگر روبرو شده بودند که هر 4 بازی قبلی نیز به سود اولسان به سرانجام رسیده بود. دیگر ملاقات مرحله یک چهارم نهایی را از ساعتی دیگر تیم های ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی برگزار می نمایند تا چهره دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی معین گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1367

به "صعود اولسان هیوندای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ چهار بازیکن اولسان در خطر از دست دادن فینال احتمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود اولسان هیوندای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ چهار بازیکن اولسان در خطر از دست دادن فینال احتمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید