فال اوت 5 در برنامه های بتسدا قرار گرفته است، اما منتظر آن نباشید

به گزارش ایران عکس، تاد هاوارد، کارگردان معروف استودیو بتسدا، در جریان مصاحبه تازه ای تأیید کرده است که بازی فال اوت 5 (Fallout 5) بخشی از برنامه های بلندمدت آن ها است اما تا عرضه آن فاصله بسیار زیادی وجود دارد و فعلا خبری از آن نخواهد بود.

فال اوت 5 در برنامه های بتسدا قرار گرفته است، اما منتظر آن نباشید

هاوارد در مصاحبه خود به IGN گفت که بتسدا یک نمای کلی از فال اوت 5 در نظر دارد اما در حال حاضر اولویت آن ها بازی استارفیلد است و در پی آن هم تمرکز آن ها روی الدر اسکرولز 6 معطوف خواهد شد. به این ترتیب فعلا آن ها به صورت ویژه روی فا ل اوت 6 کار نمی کنند.

در حالی که بتسدا در گذشته اعلام کرده بود که بازی نقش آفرینی علمی-تخیلی استارفیلد برای عرضه در تاریخ 20 آبان 1401 (11 نوامبر 2022) برنامه ریزی شده است، هاوارد در ماه ژوئن اعلام کرده بود که قسمت نو الدر اسکرولز هم هنوز در مراحل اولیه توسعه خود به سر می برد و تا عرضه اش سال ها زمان به جای مانده است.

با توجه به اینکه در حال حاضر هم بتسدا زیرمجموعه ای از استودیوهای داخلی ایکس باکس است و هم استودیو آبسیدین که بازی فال اوت نیو وگاس را توسعه داده، IGN از تاد هاوارد پرسید که آیا به این خاطر این امکان وجود دارد که بازی فال اوت 5 از طریق استودیو دیگری ساخته شود؟

او در پاسخ به این پرسش می گوید: من فکر نمی کنم، ببینید، فال اوت واقعا بخشی از DNA ما است. ما هر از چند گاهی با افراد دیگری کار کرده ایم، نمی توانم بگویم قرار است چه اتفاقی بیفتد. می دانید، ما یک صفحه از چشم اندازمان برای Fallout 5 تهیه کرده و در اختیار داریم. هر چند او کاملا این ادعا را رد نکرد اما شانس آن را بسیار پایین دانست و به همین علت به نظر می رسد فال اوت 5 هم از طریق خود بتسدا ساخته خواهد شد.

او در ادامه اضافه می کند: دوباره می گویم، اگر می توانستم مثل جادو یا شعبده بازی دستم را تکان دهم و بازی نهایی را بیرون بیاورم، این کار را می کردم. می دانید، من می خواهم راهی برای تسریع کاری که انجام می دهیم پیدا کنم اما واقعا نمی توانم امروز چیزی بگویم یا تعهد دهم که چه اتفاقی می افتد. تنها چیزی که در حال حاضر می توانم بگویم این است که توجه اصلی ما فعلا روی استارفیلد و سپس الدر اسکرولز 6 است.

او همچنین گفت که فاصله و انتظار طولانی میان قسمت های اصلی مجموعه بازی الدر اسکرولز مطلوب نیست: نمی توانم بگویم این چیز خوبی است. ای کاش می توانستم یک چوب دستی جادویی را تکان بدهم و اثری را که می خواهیم بسازیم و کار روی آن را شروع کرده یا نکرده ایم، به راحتی منتشر کنم. خوشبختانه، برای بازی الدر اسکرولز 6 لازم نیست که بگوییم ارزش صبر کردن را دارد چرا که زمانی که منتشر شود، خودش در حد و مقدار عظمت و تأثیرگذاری سری ایستادگی می کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2091

به "فال اوت 5 در برنامه های بتسدا قرار گرفته است، اما منتظر آن نباشید" امتیاز دهید

1 کاربر به "فال اوت 5 در برنامه های بتسدا قرار گرفته است، اما منتظر آن نباشید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال اوت 5 در برنامه های بتسدا قرار گرفته است، اما منتظر آن نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید