فوتبال دنیا، ماسمیلیانو آلگری: پیشرفت یوونتوس همیشگی است، پاس ها و ضربات آخرمان مقابل منچستریونایتد ضعیف بود

به گزارش ایران عکس، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری از پیروزی شاگردانش در خانه منچستریونایتد راضی و معتقد بود که این تیم دارد یکی از نقاط ضعف همیشگی اش را رفع می نماید.

فوتبال دنیا، ماسمیلیانو آلگری: پیشرفت یوونتوس همیشگی است، پاس ها و ضربات آخرمان مقابل منچستریونایتد ضعیف بود

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (سه شنبه) یوونتوس در خانه تیم فوتبال منچستریونایتد و کسب سومین برد متوالی اش در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از برخی جنبه های بازی تیمش راضی بود و از برخی دیگر ناراضی.

شرایطی این بازی که تیم فوتبال یوونتوس به لطف تک گل دقیقه 17 پائولو دیبالا آن را برد، تقریباً شبیه تساوی یک- یک شنبه شب بانوی پیر مقابل جنوا در تورین بود. یوونتوس در نیمه نخست بازی 70 درصد مالک توپ بود اما قدر موقعیت هایی که برای افزایش حاشیه امنیتش داشت را ندانست و به تک گل دیبالا بسنده کرد. به همین دلیل قهرمان ایتالیا تا خاتمه بازی خطر از دست دادن 3 امتیاز را احساس می کرد.

آلگری که تیمش اکنون با 9 امتیاز در صدر جدول گروه H قرار داد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مقابل جنوا ما بعد از زدن گل بیش از اندازه زود از فشار آوردن به حریف دست کشیدیم و به طوری که سزاوارش هم بودیم مجازات شدیم. امشب هم وقتی که توپ را به آسانی لو می دادیم، به حریف چند موقعیت دادیم. علاوه بر این باید در چرخاندن توپ در سرتاسر زمین سرعت بیشتری می داشتیم اما بازیکنان ما کم تحرک بودند و به همین دلیل توپ هم زیاد جابجا نمی شد. با این حال من فکر می کنم که عملکرد تیمی ما خوب بود و حق ما بود که بازی را ببریم.

آلگری ادامه داد: ما در نبردهای هوایی توپ های زیادی بردیم. الکس ساندرو امشب خیلی ساده و مفید بازی کرد و عملکردش در خط دفاعی خوب بود. در نیمه اول ما ضرباهنگ بازی را به خوبی کنترل کردیم و موقعیت های برای زدن گل های بیشتر داشتیم اما در پاس های آخر یا ماقبل آخر اشتباه می کردیم اما در زمینه بازیسازی عملکرد مان خوب بود. یوونتوس در بازگشت رونالدو به اولدترافورد، نبرد سرگروهی را برد، منچسترسیتی، رم و رئال مادرید پیروز شدند

یوونتوس در حالی بازی را برد که بازیکنانی مانند ماریو مانژوکیچ، سامی خدیرا، امره جان و لئوناردو اسپیناتزولا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

آلگری با اشاره به این موضوع تأکید کرد: طبیعتاً وقتی ما می توانیم بدون مانژوکیچ بازی کنیم اما وقتی که او نباشد یکی باید به جای او خودش را به محوطه جریمه حریف برساند. مقابل منچستریونایتد خیلی مهم بود که توپ را روی زمین نگه داریم و از جایی که نمانیا ماتیچ حضور داشت، حملات مان را شروع می کردیم. ما هنوز هم بیش از اندازه در فرستادن توپ های آخر مرتکب اشتباه می شویم چون در نیمه اول موقعیت های بسیار خوبی داشتیم و نتوانستیم آنها به انتها برسانیم. در بعضی از آنها بازیکنی که پاس آخر را می داد مقصر بود و در برخی دیگر بازیکنی که می بایست از بند مدافع روبه رویش فرار می کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا بانوی پیر سال جاری می تواند قهرمان اروپا گردد، تأکید کرد: در تیم و باشگاه ما روند پیشرفت همیشگی بوده است. شما باید از قابلیت درک جریان بازی و پیش بینی برنامه بازی حریف برخوردار باشید کاری که ما در بازی قبلی مان مقابل جنوا نکردیم اما امشب ثابت شد که می توانیم این کار را انجام دهیم و به موقع به حریف ضربه بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 78

به "فوتبال دنیا، ماسمیلیانو آلگری: پیشرفت یوونتوس همیشگی است، پاس ها و ضربات آخرمان مقابل منچستریونایتد ضعیف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسمیلیانو آلگری: پیشرفت یوونتوس همیشگی است، پاس ها و ضربات آخرمان مقابل منچستریونایتد ضعیف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید