ماشین سازی پرسپولیس را زجر می دهد

به گزارش ایران عکس، خبرنگاران: امشب تیم های پرسپولیس و ماشین سازی در تبریز به مصاف هم می فرایند تا هر دو تیم بازی هفته بیست و هشتم را برگزار نموده باشند. این تقابل در شرایطی صورت می گیرد که شرایط برای دو تیم کاملا فرق دارد: پرسپولیس صدرنشین است و برای قهرمانی می جنگد، ماشین سازی، اما سقوط نموده و شانسی ندارد.

ماشین سازی پرسپولیس را زجر می دهد

به گزارش خبرنگاران، با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی شاید اینطور به نظر بیاید که پرسپولیسی ها امشب در تبریز کار راحتی دارند. اوضاع دو تیم هم همین مورد را نشان می دهد، ولی وقتی به آمار تقابل این دو نگاهی انداخته گردد، تعیین می گردد که پرسپولیس برابر ماشین سازی چندان بازی راحتی نداشته است.

حداقل در ملاقات های قبلی این دو تیم که اینگونه بوده است و پرسپولیسی ها اگرچه برنده بوده اند، ولی به سختی و با زجرکشیدن توانسته اند از سد رقیب تبریزی عبور نمایند. این موضوع سوژه ای برای گزارش فوتبال 360 شده که با جزئیات بیشتری آن را مورد آنالیز قرار داده است. در بخشی از این گزارش آمده است: پرسپولیسی ها از لیگ شانزدهم که ماشین سازی برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرد، 4 بار برای بازی های لیگ و جام حذفی مقابل آن ها به تبریز سفر نموده اند. هر 4 بازی هم، به نفع پرسپولیس تمام شده است. لیگ شانزدهم، پرسپولیس بازی برگشت با ماشین سازی را در خانه حریف انجام داد و 2-0 برنده شد. همان برد، پرسپولیس را پس از 9 سال به قهرمانی لیگ برتر رساند.

لیگ هجدهم، پرسپولیس در دوران بدون پنجره روز های سختی را پشت سر می گذاشت. با این حال، آن ها بازی رفت با ماشین سازی را با گل دقیقه 93 شجاع خلیل زاده برنده شدند و امتیازات حساس بازی را به دست آوردند. پرسپولیس فصل پیش، دو بار به تبریز رفت تا با ماشین سازی بازی کند. بازی جام حذفی، آن ها با گل دقیقه (11+90) وحید امیری برنده شدند. گلی که قبل از رفتن بازی به وقت های اضافه زده شد. در لیگ برتر هم، با پنالتی دقیقه 85 ترابی به پیروزی رسیدند.

آمار بازی، نشان می دهد ماشین سازی در تبریز مقابل پرسپولیس بازنده مطلق بوده، اما هیچوقت، به راحتی نباخته است. سه برد از 4 برد پرسپولیس مقابل ماشین سازی، با گل های دقایق 85 ترابی، 93 خلیل زاده و 101 امیری به دست آمده اند.

پرسپولیسی ها برای قهرمانی در این فصل، احتیاج زیادی به امتیازات بازی با ماشین سازی دارند و نباید این بار، برای بردن تا لحظات آخر ریسک نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1748

به "ماشین سازی پرسپولیس را زجر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین سازی پرسپولیس را زجر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید