مدیرعامل شهرداری ماهشهر: قادر به دریافت هتل نیستیم، لیگ یک چیزی کمتر از لیگ برتر ندارد

به گزارش ایران عکس، مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر می گوید اگر یاری شرکت های اسپانسر نباشد، تیمش قادر به دریافت هتل هم نیست.

مدیرعامل شهرداری ماهشهر: قادر به دریافت هتل نیستیم، لیگ یک چیزی کمتر از لیگ برتر ندارد

به گزارش خبرنگاران، تیم شهرداری ماهشهر تیمی بوده که در چند سال اخیر لیگ دسته یک معمولا عملکرد متوسط و بعضا ضعیفی داشته است. سال جاری شاگردان داوود مهابادی در این فصل از رقابت های لیگ دسته یک در نیمه پایین جدول قرار دارند و حال و روز خوبی ندارند. ماهشهری ها با 6 امتیاز و با یک برد و سه تساوی و چهار باخت، و چهار گل زده و نه گل خورده در صندلی چهاردهم جدول جای دارند. شهرداری باز در هفته های اخیر عملکرد بهتری داشتند و در هفته گذشته موفق به کسب اولین پیروزی خود شدند.

داریوش گنجی پور، مدیرعامل تیم شهرداری ماهشهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیمش شرح داد: در هفته های اول ما شرایط خوبی نداشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی را بگیریم. اما در حال حاضر ما در چهار بازی اخیر خود شکست نخوردیم و روند رو به رشدی را داریم سپری می کنیم و به آینده امیدوار هستیم. یکی از دلایل افول ما نسبت به سال پیش از دست دادن چند بازیکن کلیدی تیم بود. آن ها چند پیشنهاد خوب از لیگ برتر داشتند و مقداری وسوسه نماینده بود و همین باعث شد تا چند بازیکن خوب را از دست بدهیم. صندلی تیم ما در رتبه چهاردهم جدول نیست و در تلاشیم تا در نیم فصل چند بازیکن خوب را به خدمت بگیریم.

او در مورد مسائل مالی باشگاه اظهار کرد: هزینه هایی که تیم ما انجام می دهد در حد و اندازه تیم های لیگ یکی نیست. بقیه تیم های لیگ یک هزینه های خوبی انجام می دهند. شاید فقط خونه به خونه و قشقایی شیراز باشد که بودجه و هزینه هایشان مثل ما باشد. در لیگ یک اگر ما بخواهیم به شرایط ایده آل برسیم باید حدود 8 میلیارد داشته باشیم. اما بودجه تیم ما حدود 3.5 میلیارد تومان است و اگر یاری شرکت های اسپانسر نباشد، ما حتی قادر به دریافت هتل هم نیستیم. در ادامه مسائل مالی تیم بدهی های سال قبل هم است و در کل شریط مالی در اوضاع خوبی قرار ندارد.

او ادامه داد: ما مشکل زمین هم داریم. در ماهشهر ما فقط یک زمین داریم که در آن همه رده های سنی در آن تمرین می نمایند و بعضی مواقع باعث اختلال در تمرین بعضی رده های سنی می گردد. اما قرار شده این مساله حل گردد و یک سری وعده درباره این مساله به ما داده شده است.

گنجی پور در سرانجام درباره کیفیت برگزاری لیگ دسته یک گفت: سال های قبل شاهد برنامه ریزی بهتری در لیگ یک بودیم اما سال جاری یک مقدار بهم ریختگی و عدم برنامه ریزی درست باعث ناهماهنگی شده. دو تیم در اواسط لیگ از رقابت ها کنار گذاشته شدند و این مساله باعث اخلال در برگزاری بازی ها شد. این مساله باید از قبل هماهنگ می شد و ما نباید شاهد انصراف تیم ها در اواسط مسابقات باشیم. مساله دیگر داوری مسابقات است. داوری در لیگ یک کیفیت لازم را ندارد. لیگ یک از لیگ برتر چیزی کم ندارد. حداقل برای بازی های حساس و داربی های موجود در لیگ، داورهای خوب بگذارند تا شاهد قضاوت و بازی های خوب در لیگ یک باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 79

به "مدیرعامل شهرداری ماهشهر: قادر به دریافت هتل نیستیم، لیگ یک چیزی کمتر از لیگ برتر ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شهرداری ماهشهر: قادر به دریافت هتل نیستیم، لیگ یک چیزی کمتر از لیگ برتر ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید