ممنوعیت برپایی چادر های مسافرتی در گیلان

به گزارش ایران عکس، استاندار گیلان گفت: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی هرگونه چادر توسط مسافران در این استان ممنوع است.

ممنوعیت برپایی چادر های مسافرتی در گیلان

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار از ، ارسلان زارع، استاندار گیلان شب گذشته در ارتباط زنده تلویزیونی با بخش گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: 13 استان کشور خصوصا آن دسته که در سال های گذشته بیشتر گردشگرپذیر بودند، کانون شیوع ویروس کرونا هستند و به منظور جلوگیری از انتقال این ویروس تدابیری انجام شده است.

او به استقرار عوامل نظامی، امدادی و درمانی در محور های ورودی گیلان از استان های مجاور اشاره نمود و اضافه کرد: در محور قزوین به رشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری بهداشت و درمان، با استقرار اکیپ های دارای ماموریت معین، مستقر هستند تا همه سرنشینان خودرو ها را غربالگری و تب سنجی نمایند.

استاندار گیلان گفت: غربالگری و تب سنجی در محور منتهی به استان مازندران توسط نیرو های هلال احمر و شبکه بهداشت و در محور منتهی به اردبیل در شهرستان آستارا، از سوی نیروی انتظامی و هلال احمر با همراهی عوامل بهداشت و درمان صورت می گیرد.

زارع با یادآوری اینکه در سال های گذشته چنین ایامی، شهرداری ها با برپایی چادر های اقامتی و آموزش و پرورش با مهیا کردن کلاس های درس برای میزبانی از مسافران و فرهنگیان آماده می شدند، گفت: سال جاری تمامی نهاد های دولتی، انقلابی، شهرداری ها و مدارس از ابتدا اعلام کردند که به واسطه شیوع ویروس در سراسر استان و به منظور اهمیت قائل شدن برای سلامت مردم به ویژه گیلانیان، نمی توانیم پذیرایی هیچگونه مسافری باشیم.

او با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان بهداشت محیط، اقامتگاه های موقت نیز موجب تراکم جمعیت می شوند، توضیح داد: به واسطه اینکه امکان جداسازی جمعیت و نیز ارائه سرویس های خدماتی وجود ندارد، برپایی هرگونه چادر توسط مسافران ممنوع است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 894

به "ممنوعیت برپایی چادر های مسافرتی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برپایی چادر های مسافرتی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید