نجات گردشگران آذربایجانی از مرگ در خرم آباد

به گزارش ایران عکس، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان گفت: گردشگران آذربایجانی در خرم آباد از مرگ نجات پیدا کردند

نجات گردشگران آذربایجانی از مرگ در خرم آباد

به گزارش خبرنگاران لرستان، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان گفت: یک خانواده توریست اهل آذربایجان با اقدام به موقع یگان های امداد در خرم آباد از مرگ حتمی نجات یافتند.

سرهنگ محمدرضا مرادیان اضافه کرد: شب گذشته نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در هنگام گشت شبانه در محدوده باغ گلستان در دامنه قلعه فلک الافلاک، متوجه باز شدن ناگهانی در یک کامیون کانتینردار و سقوط پسربچه ای از آن می شوند.

وی با اشاره به حضور نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان در محل حادثه، توضیح داد: در آنالیز های اولیه تعیین شد، خانواده این پسربچه درون کانتینر کامیون در اثر استفاده غیرمتعارف از گاز پیک نیک برای گرمایش دچار گازگرفتگی شده اند.

وی ادامه داد: عوامل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان تا قبل از رسیدن اورژانس، با خروج اعضای خانواده از کانتینر اقدامات فوریتی و اورژانسی را به کار گرفتند و آن ها را از مرگ نجات دادند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی لرستان ضمن تشکر از اقدام به موقع همکاران گفت: در کنار حفاظت از آثار تاریخی، امنیت جانی توریستان نیز در اولویت کاری ما قرار گرفته است و برای همه توریستان آرزوی سلامتی داریم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1587

به "نجات گردشگران آذربایجانی از مرگ در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات گردشگران آذربایجانی از مرگ در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید