نه رونالدو، نه مسی ، برترین فوتبالیست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است

به گزارش ایران عکس، نظر ژوزه مورینیو در خصوص مسائل فوتبال اهمیت زیادی دارد، به خصوص وقتی صحبت از هویت بزرگ ترین بازیکن تاریخ می گردد که در این زمینه او نظری متفاوت با دیگران دارد.

نه رونالدو، نه مسی ، برترین فوتبالیست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است

به گزارش خبرنگاران به نقل از میرر، ژوزه مورینیو اعتقادی به اینکه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برترین فوتبالیست های دنیا هستند ندارد.

او که همواره به عنوان یکی از برترین مربیانی که فوتبال تا به حال به خود دیده است، مطرح می گردد، نظراتش در خصوص اینکه برترین بازیکنانی که در زمین فوتبال حضور دارند چه کسانی هستند، بسیار تاثیرگذار است. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو معمولاً کاندیدای اصلی برای دریافت عنوان برترین ستاره دنیا هستند.

آنها 63 جام مهم در سطح باشگاهی و بین المللی به دست آورده اند، و بعلاوه در مجموع 12 بار توپ طلا را به خانه برده اند. بسیاری در خصوص عظمت یک بازیکن با کسب این جایزه قضاوت می نمایند و مسی هفت بار آن را به دست آورده است.

با این حال در سال 2019، مورینیو تصمیم گرفت که هم مسی و هم رونالدو را نادیده بگیرد. سرمربی پرتغالی در دوران حضور خود در رئال مادرید به مدت سه سال مربی رونالدو بود.

او پیش از این در اولین دوره مربیگری خود در چلسی به مصاف این مهاجم فوق ستاره لیگ برتر رفته بود. در عین حال، مسی حریف مکرر مورینیو بود، زمانی که او در مادرید بود و کاپیتان آرژانتین در آن موقع برای بارسلونا بازی می کرد. اما مورینیو به جای انتخاب هر یک از این دو به عنوان برترین بازیکن دنیا، رونالدو نازاریو را انتخاب کرد. این مهاجم که با نام R9 شناخته می گردد، دو بار قهرمان جام دنیای شد و دو جام توپ طلا را از آن خود کرد.

دوران حرفه ای او به طور غم انگیزی به علت مصدومیت کوتاه شد و این مهاجم به ویژه از مسائل زانو رنج می برد. اما با وجود این، مورینیو اصرار داشت که اسطوره برزیلی ستاره برجسته دوران حضورش در بازی بود.

مورینیو در سال 2019 به لایو اسکور گفت: کریستیانو رونالدو و لئو مسی دوران حرفه ای طولانی تری از رونالدو نازاریو داشته اند، آنها 15 سال است که هر روز در اوج بوده اند. با این حال، اگر بخواهیم دقیقاً در خصوص استعداد و مهارت صحبت کنیم، هیچکس از رونالدو پیشی نمی گیرد. زمانی که او در بارسلونا همراه بابی رابسون بود، متوجه شدم که او برترین بازیکنی است که تا به حال دیده ام. او باورنکردنی بود.

رونالدو اولین بار در طی دو سال حضور در پی اس وی آیندهوون وارد صحنه شد و در 58 بازی 54 گل به ثمر رساند. این باعث شد تا او به بارسلونا نقل مکان کند؛ تیمی که مورینیو در آن به عنوان مترجم رابسون کار می کرد.

او تنها یک فصل را در نیوکمپ سپری کرد، قبل از اینکه با مبلغ بی سابقه مبلغ 19.5 میلیون پوند به اینترمیلان بپیوندد. این بازیکن برزیلی در دو فصل اول حضورش در غول سری آ بازی کرد و سپس دچار مصدومیت زانو شد. رونالدو بعد از آن به رئال مادرید پیوست و سپس تیم های آث میلان و کورینتیانس بازی کرد. او در مجموع 10 جام مهم را با 414 گل در فوتبال باشگاهی و بین المللی به ثمر رساند.

  • عکس | واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است
  • مسی پیشنهاد چند صد میلیون دلاری را قبول می نماید؟ | عواقب سنگین جریمه پاریس برای ستاره آرژانتینی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2242

به "نه رونالدو، نه مسی ، برترین فوتبالیست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نه رونالدو، نه مسی ، برترین فوتبالیست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید