پارا تیراندازی با کمان قهرمانی دنیا، نوری به ملاقات رده بندی راه یافت

به گزارش ایران عکس، رقابت های پارا تیراندازی با کمان قهرمانی دنیا با راهیابی یکی از نمایندگان ایران به ملاقات رده بندی پیگیری شد.

پارا تیراندازی با کمان قهرمانی دنیا، نوری به ملاقات رده بندی راه یافت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی دنیا در امارات پیگیری شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

نتایج کمانداران در مسابقات کامپوند به توضیح زیر است:

رمضان بیابانی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از فرانسه رفت و با نتیجه 143 بر 137 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف نماینده آمریکا رفت و با نتیجه 144 بر 136 باخت و حذف شد.

هادی نوری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف نماینده فرانسه رفت و با نتیجه 144 بر 142 به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف علی سینا منشازاده از کشورمان رفت و با نتیجه 144 بر 141 به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 146 بر 132 مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. نوری در ملاقات نیمه نهایی با نتیجه 140 بر 139 مقابل کمانداری از آمریکا باخت و به ملاقات رده بندی راه یافت. نوری روز آدینه برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده روسیه می رود.

علی سینا منشازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه 147 بر 138 به پیروزی رسید. وی در دور بعد به مصاف هادی نوری رفت و با نتیجه 144 بر 141 باخت و حذف شد.

مریم یاورپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه 143 بر 140 به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه 139 بر 137 باخت و حذف شد.

فرزانه عسگری پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از تایلند رفت و با نتیجه 143 بر 136 باخت و حذف شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2046

به "پارا تیراندازی با کمان قهرمانی دنیا، نوری به ملاقات رده بندی راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارا تیراندازی با کمان قهرمانی دنیا، نوری به ملاقات رده بندی راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید