چگونه هنگام سفر کیف لوازم آرایش مان را ببندیم؟

به گزارش ایران عکس، مقالات مرتبط:

تعطیلات است و شما به مکان هایی می روید که ممکن است افرادی (شاید فامیل همسرتان) شما را بینند. فصل سفر مسائلی در خصوص زیبایی و خاص بودن را برایتان به ارمغان می آورد: چگونه در سفر مجذوب کننده و سرحال به نظر برسیم، باید محصولات مورد تأیید TSA را در کیف آرایش خود قرار دهید و فقط وسایل ضروری را بردارید؟ در ادامه جکی گیفورد، ادیتور زیبایی سفر و اوقات فراغت (travel and leisure)، در رابطه با این مسئله چند نکته بیان می نماید.

چگونه هنگام سفر کیف لوازم آرایش مان را ببندیم؟

1. بدون یک کرم پودر فشرده عالی از خانه بیرون نروید. این محصولات مبتکرانه- نوآوری زیبایی کره ای که در حال حاضر خشم آمریکایی ها را برانگیخته است- در هنگام سفر عالی هستند چرا که از مدل های دیگر کوچکترند، درخشش جوانی ایجاد نموده و به راحتی در کیف تان جا می گیرند. دو مارک مورد علاقه من پنکک آمور با اس پی اف 50 و کرم پودر مایع لانکوم است. هر دو سبک و بدون چربی هستند و به من احساس فتح دنیا را می دهند.

2. دستمال های مرطوب چند منظوره اند. من همواره یک بسته دستمال مرطوب همراه خود دارم و برای طراوت دادن به صورت، تمیز کردن دست ها و حتی تمیز کردن سینی جلویم در هواپیما از آن استفاده می کنم.

3. اگر چشمان تان خسته شده مقداری TLC بهره ببرید. در اطراف چشم ها حلقه های تیره ای خصوصا در تعطیلات ظاهر می گردد که ممکن است به علت آب و هوای سرد یا پرخوری باشد. برای پوشاندن این حلقه ها، یک کانسیلر مانند بابی براون ( Bobbi Brown)، YSL و یا کانسیلر مدادی Nudestix در کیف تان داشته باشید و اگر می خواهید به ماساژدرمانی بروید، ماسک تقویتی Chantecaille را امتحان کنید. علاوه بر این یک ژل بسته بندی شده با طلا و ابریشم 24k زیر چشم را حجم داده و ظریف می نماید. (این ها ژل های مناسبی هستند که حتی در هواپیما هم می گردد به راحتی از آنها استفاده کرد!) و اگر عجله داشته باشید هم می توانید اسکراب و ماسک M-61 Vitablast را امتحان کنید، یک ژل یک دقیقه ای همراه با آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E و گیاه دریایی.

4. عطر، یک نجات دهنده است. اگر با یک هواپیما، قطار یا اتومبیل مسافرت می کنید، داشتن یک عطر در مقدار کوچک هیچ ضرری ندارد (زمان دوش بعدی شما را چه کسی می داند؟). عطر خارق العاده تام فورد (Tom Ford) را پیشنهاد می کنم که مقدار قابل قبولی برای حمل دارند. من عطر نارنج Portofino، نعناع Absolu و تنباکو را با خودم به مکان هایی مانند یونان، آنتیگوا و مکزیک می برم.

5. شامپو خشک می تواند قفل های بی جان را زنده کند. فشار داخل کابین می تواند موهایتان را صاف، کسل، چرب و ویران کند. یک شامپوی خشک، مانند شامپوی Dry Bar Detox یا پودر موی Bumble که چهار فرم مختلف دارد، در کیف تان قرار دهید.

6. قرمز برای تعطیلات قشنگ نیست- سرگرم کننده است. در خصوص لب ها و ناخن هایتان جسور باشید. من عاشق رژ لب نیمه مات نارس در جنگل قرمز، رژ لادر در کارنال و رژ شانل روژ در دزدان دریایی هستم. برای لاک ناخن هم این ها را امتحان کنید: لاک قرمز Burberry Beauty، قرمز درخشانButter ؛ و دولچه و لاک اسکارلت Dolce & Gabanna.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1932

به "چگونه هنگام سفر کیف لوازم آرایش مان را ببندیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه هنگام سفر کیف لوازم آرایش مان را ببندیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید