کاپیتان سرخ پوشان در انتظار تصمیم سرمربی

به گزارش ایران عکس، گزینه حضور در جمع مربیان پرسپولیس با وجود اعلام مدیرعامل باشگاه هنوز دچار سردرگمی است.

کاپیتان سرخ پوشان در انتظار تصمیم سرمربی

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس 27 خردادماه گذشته با حضور در یک برنامه تلویزیونی خبر از اضافه شدن سیدجلال حسینی به کادر فنی پرسپولیس داد.

درویش در حالی کاپیتان چند فصل اخیر این تیم را در جایگاه مربی به طرفداران معرفی کرد که انتقاد طرفداران از دستیاران گل محمدی باعث جدایی حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم پور شد تا جا برای حضور سیدجلال در کادر فنی این تیم به مقدار کافی وجود داشته باشد.

با این حال یحیی گل محمدی در آخرین گفتگوی خود با خبرنگاران گفت: شرایط سیدجلال هم این هفته تعیین خواهد شد. صحبتی که با سیدجلال کردم قدیمی بود و صحبت جدیدی نداشتم و قرار است به باشگاه بیاید.

این در حالی است که کاپیتان پرسپولیس نه تنها هیچ اعلام رسمی مبنی بر بازنشستگی از مستطیل سبز نداشته است بلکه تمایل خود را برای خداحافظی از پرسپولیس به عنوان بازیکن داشته است.

سید جلال که این روز ها درگیر باشگاه خصوصی تازه تأسیس بدنسازی خود است، دوست دارد یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی کند، اما هنوز تصمیم نهایی را در این باره نگرفته است و علاقه ای هم به تحمیل نظر خود در این باره روی افکار یحیی گل محمدی ندارد.

مدافع سرخپوشان مرکز در حالی با پیشنهاد مربیگری از سوی درویش روبرو شده که یحیی قرار است تصمیم نهایی را در این باره بگیرد، اما آنچه به نظر می رسد اهمیت لازم در این باره دارد شأن کاپیتان چند فصل اخیر پرسپولیس است که باید رعایت گردد.

انفعال مدیران باشگاه و یحیی گل محمدی در حالی ادامه دارد که طبق گفته های سرمربی پرسپولیس یک هفته دیگر تمرینات پیش فصل این تیم شروع می گردد، اما همچنان شرایط باتجربه ترین بازیکن فعلی لیگ برتر ایران تعیین نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 2097

به "کاپیتان سرخ پوشان در انتظار تصمیم سرمربی" امتیاز دهید

1 کاربر به "کاپیتان سرخ پوشان در انتظار تصمیم سرمربی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان سرخ پوشان در انتظار تصمیم سرمربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید