کتاب مسافران کردستان به زودی منتشر می گردد

به گزارش ایران عکس، کتاب داستانی مسافران کردستان تالیف تیمور خالدی به زودی چاپ و منتشر می گردد.

کتاب مسافران کردستان به زودی منتشر می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه رفتن به کانادا چقدر است هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش میرا ث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، این کتاب داستانی، روایتگر اتفا قات جالبی است که برای خانواده هایی که به قصد سفر به کردستان و شهر بانه به این استان سفر می نمایند، اتفاق افتاده است.

تیمور خالدی مولف این کتاب داستانی در این خصوص گفت: کتاب مسافران کردستان به بعضی از برنامه ها و اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای مسافران نوروزی می پردازد که حدود یک سال است آغاز به نوشتن، طراحی و تصحیح این کتاب نموده و مراحل نهایی آن در حال اتمام است.

او عنوان نمود: داستان این کتاب در یک روز اتفاق می افتد و گوشه مختصری از اقدامات، پیگیری ها و فعالیت های کارکنان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان را در ایام تعطیلات نوروزی در سال های نه چندان دور، بیان می نماید.

او اضافه نمود: خبر آماده شدن این کتاب برای انتشار در زمانی است که مردم درگیر مسائلی در بخش سلامت هستند، امیدوارم نشر این کتاب که موضوع آن نوروز و فعالیت های نوروزی است سرآغازی باشد برای سالی پر از سلامتی، خوشی و خیر و برکت و امیدواریم به زودی شاهد برطرف مسائل مردم باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 714

به "کتاب مسافران کردستان به زودی منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب مسافران کردستان به زودی منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید