کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا

به گزارش ایران عکس، وزیر دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) اظهار داشت، پس از آنکه واشنگتن محدودیت ها روی برنامه موشکی این کشور را که به آن اجازه ساخت موشک های دوربرد را نمی دهد بردارد، سئول به تقویت قابلیت های دفاع فضایی خود خواهد پرداخت و سامانه ای برای مقابله با رشد تهدیدات فضایی ایجاد می کند.

کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا

مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی و جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا ماه گذشته در جریان نشستی در واشنگتن برای رفع محدودیتها روی برنامه توسعه موشکی این کشور آسیایی توافق کردند، به ویژه روی برد و وزن کلاهک ها.

خبرگزاری یونهاپ به نقل از سو ووک، وزیر دفاع کره جنوبی گفت: براساس خاتمه دستورالعمل های موشکی، ما همچنان به تقویت توانایی های فضایی خود از جمله ماهواره های نظارتی و ایجاد یک سیستم برای عملیات ترکیبی در فضا ادامه خواهیم داد.

این وزیر همچنین تاکید کرد که اقدام واشنگتن بسیار چشمگیر است و چشم اندازهای تازهی را به روی صنعت دفاعی این کشور باز میکند.

در همین حال آژانس توسعه دفاعی کره جنوبی از گشایش یک مرکز تحقیقاتی تازه متمرکز روی فناوری فضایی خبر داد تا نتایج ملموسی در زمینه ماهواره و بخشهای پرتابه حاصل شود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1751

به "کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی در فکر تقویت دفاع فضایی پس از رفع محدودیت های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید