کمک: تیم ملی فوتسال بانوان راه سختی برای تکرار قهرمانی آسیا دارد

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، شهناز کمک، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از 17 آبانماه با توجه به تعطیلی نیم فصل لیگ برتر فوتسال بانوان، اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال شروع خواهد شد تا بازیکنان را ارزیابی کنیم. با توجه به شرایطی که بازیکنان در لیگ دارند و هر هفته درگیر بازیهای لیگ برتر فوتسال هستند اردوهای زیادی را نمی توانیم برگزار کنیم. بر همین اساس در ماه یک اردو برای هماهنگی و تمرینات ملی پوشان برگزار می گردد. البته قرار بود از 20 تا 24 آبانماه اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان شروع گردد که به دلیل تراکم اردویی در مرکز ملی فوتبال قرار شد از 17 آبانماه این اردو استارت زده گردد.

کمک: تیم ملی فوتسال بانوان راه سختی برای تکرار قهرمانی آسیا دارد

وی ادامه داد: اولین بازی محبت آمیز در اسفند ماه با تیم فوتسال روسیه است. پس از آن بازیکنان در بازی های هفته های آخر لیگ برتر حضور خواهند داشت و در نهایت از اوایل فروردین ماه (5 یا 6 فروردین) اردوهای اصلی تیم ملی فوتسال شروع می گردد، بازیکنان را ارزیابی و سپس طبق آن برنامه های تمرینی و بدنسازی را شروع می کنیم.

یاری در ادامه اعلام کرد: قطعا یکسری بازیهای تدارکاتی را پیش بینی کردیم. با اوکراین دو بازی محبت آمیز خواهیم داشت. تورنمنت روسیه را در اردیبهشت ماه در پیش داریم و تیم های سوئد، پرتغال و روسیه در این تورنمنت حضور خواهند داشت. بازی دیگری را با چین پیش بینی نموده ایم که باید کمیته فنی و توسعه تایید کند.

وی در ادامه گفت: از سه ماهی که در اختیار داریم باید بهترین استفاده را از برنامه تمرینی و اردویی و بازیهای تدارکاتی ببریم. 12 تیرماه باید به مسابقات آسیایی اعزام شویم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. با توجه به زمان محدودی که داریم، مسلما راه پر فراز و نشیبی را پیش رو داریم. تیمی که قهرمان می گردد، تکرار آن برای بار دوم و سوم به مراتب سخت تر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان تاکید نمود: تیم ها شناخت بسیار خوبی از ایران دارند. ژاپن و دیگر تیم ها جوانگرایی کردند و ماحصل آن را در مسابقات پیش رو خواهند دید. این راه خیلی سخت است و باید همه دست به دست هم دهیم و تمام خانواده فوتسال، فدراسیون و کمیته فوتسال، حتی رسانه ها و تمام عواملی که می توانند ما را یاری نمایند. باید به عنوان یک حامی در کنار تیم ملی فوتسال ایران باشند تا بتوانیم در این راه سخت و زمان اندک، با همت، کوشش و یاری تمام کسانی که ما را حمایت می نمایند این راه برای تیم ملی فوتسال بانوان هموار تر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 532

به "کمک: تیم ملی فوتسال بانوان راه سختی برای تکرار قهرمانی آسیا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: تیم ملی فوتسال بانوان راه سختی برای تکرار قهرمانی آسیا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید