6 دلیلی که حتما باید سفر به ترکیه را تجربه کنید

به گزارش ایران عکس، انتخاب مقصدی برای تعطیلات بسیار سخت است. آیا آب و هوای شگفت آنگیز می خواهید؟ کارهای بسیار که انجام دهید و مکان­های زیادی که ببینید؟ آرامش و سلامتی؟ گاهی اوقات هر مکانی را انتخاب کنید باز هم چیزی کم است. ما یک پیشنهاد برای شما داریم، با سفر به ترکیه می توانید مطمئن باشید همه چیز دارید و دیگر احساس کمبود نخواهید کرد.

6 دلیلی که حتما باید سفر به ترکیه را تجربه کنید

سفر به ترکیهاز غذاهای متنوع گرفته تا تاریخ شگفت ­انگیز ش مکان هیجان­ انگیزی برای مسافران است. یک مسافرت طولانی یا کوتاه داشته باشید فرقی نمی­کند از گردش در ترکیه لذت خواهید برد.

آب­ های شفاف و درخشان، کوه­های بلند، ویرانه ­های امپراتوری­ های باستانی، روستاهای کوچک زیبا و شهرهای بزرگ جهانی همه و همه بسیار منحصر به فرد هستند و حتما ارزش یک بار دیدن را دارند. خرید بلیط هواپیما استانبول تهران.

غذاهای خوشمزه ترک

اگر غذا به میزان مکان­ هایی که می­بینید برایتان مهم است با اقامت در تفرجگاه و آبگرم پالوما فورستا در بلدیبی، آنتالیا بهترین غذاهای کشور ترکیه را تجربه کنید. رستوران­ های ترک و بین ­المللی در سایت وجود دارد. که همه چیز سرو می­کنند از صبحانه گرفته تا غذاهای آخر شب. گردشگرانی که به شیرینی­جات علاقمند هستند می­توانند از فروشگاه کیک و شیرینی استراحتگاه دیدن کنند. غذاهای ترک بسیار خوشمزه و رویایی هستند.

غذاهای ترک عطر و طعم فوق ­العاده ­ای دارند. برجسته ­ترین آنها پید (نان و گوشت گوسفند، پیاز و ادویه که در کره پخته شده­اند)، منمن (یک غذای آبکی ترکیبی از تاس کباب سبزیجات و نیمرو) و باقلوا(ترد با لایه­ های بسیار شیرین) هستند.

هر منطقه از ترکیه دارای فرهنگ آشپزی خاص خود است، و البته غذاهای ترک بسیار بیشتر از باقلوا و کباب خوشمزه است، که شامل غذا­های تازه دریایی، دسرهای عالی، صبحانه ­های بسیار متنوع ، غذاهای کلاسیک عثمانی، سبزیجات و بسیاری از غذاهای دیگر هستند.

در چه فصلی به ترکیه سفر کنیم؟

اگر سفر به ترکیه در فصله تابستان انجام می شود، تقریبا می­توان تضمین کرد که از آب­ و هوای بسیار خوبی با درجه حرارت حدود 30 درجه لذت ببرید. حتی در زمستان هم اینجا خیلی سرد نخواهد شد. موقعیت مکانی بسیار زیبای تفرجگاه و آبگرم اورکا سانلایف همراه با نزدیکی به دریای لیکان به شما این امکان را می ­دهد که از دیدن چشم انداز ها نفس­گیر دریا و نسیم خنک اقیانوس لذت ببرید.از بین حمام آفتاب در کنار یک استخر یا در یک استراحتگاه ساحل یکی را انتخاب کنید. استخرهای سرپوشیده­ی زیادی برای شنا و فرار از آفتاب در دسترس هستند.

در آب خنک شوید

اگر به آب علاقه دارید پارک آبی تفرجگاه و آبگرم آسکا لارا مکان مناسبی برای شما است. اینجا یک بهشت برای علاقمندان به شنا است با 9 سرسره پیچ در پیچ آبی و یک پارک کوچک برای کوچکترها. اگر به بازی در ساحل علاقه دارید به گردشگاه و آبگرم پالوما فورستا بروید. آنها یک لوکیشن شنی ساحل دارند و شما می توانید انواع ورزش ­های آبی را در اقیانوس امتحان کنید.

نوشیدنی ­ها

در سفر به ترکیه فرقی نمی­کند که در پی یک قهوه سنتی ترک هستید یا نوشیدنی دیگر، هرگز از هتل­های تامس کوک بدون نوشیدنی مورد علاقه ­تان بیرون نمی­روید. لارا در ساحل لارا، آنتالیا، یک کافه ویتامین دارد که آبمیوه­ های تازه سرو می­کند و به شما انرژی می ­بخشد. اگر به غروب علاقه دارید، در پارک مارماریس در ایسملر یک پانورامای فوق ­العاده از غروب را خواهید دید. می­توانید برای صرف چای به استراحتگاه و آبگرم مجلل سان لایف اورکا بروید و از فضایی آرام لذت ببرید.

آبگرم­ ها و استخرهای ترکیه

حمام­ های معروف ترکیه برای درمان­ های فوق ­العاده­ شان شناخته شده هستند. استراحتگاه آسکا لارا دارای حمام­ ترکی، سونا و اتاق بخار است، در سفر به ترکیه می ­توانید درمان­ های ابگرم رویاهایتان را دریافت کنید. دراستراحتگاه و آبگرم سان لایف ماساژ و درمان ­های آبی را با اسکراب­ ها و حمام ­های سنتی ترکیه به شما عرضه می دارد.

کارهای شگفت­ انگیزی که می­ توانید در سفر به ترکیه انجام دهید

اگر در سفر به ترکیه استراحت در آفتاب برای شما کسل کننده است و در پی ورزش هستید، خون را در بدنتان با فعالیت­ های فوق العاده هتل­های تامس کوک پمپاژ کنید. در آبگرم و استراحتگاه پالوما می­ توانید از قایقرانی، تنیس، بسکتبال، مینی گلف و تنیس روی میز لذت ببرید. اگر­می خواهید زمان بیشتری را در استخر سر کنید، در هتل پارک مارماریس می­توانید برای تناسب اندام به حرکات آکواروبیک که اینجا ارائه می­شود بپردازید، و سپس برای این ورزش به خودتان جایزه بدهید و از سرسره آبی که به سمت دریا است لذت ببرید. مجله گردشگری دورونزدیک

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1962

به "6 دلیلی که حتما باید سفر به ترکیه را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 دلیلی که حتما باید سفر به ترکیه را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید