هتل های ارزان آنتالیا از دید گردشگران

به گزارش ایران عکس، هتل های ارزان آنتالیا از دید گردشگران

هتل های ارزان آنتالیا : آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می شود دارای جاذبه های فراوان می باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ها خود نمائی می نماید.

هتل های ارزان آنتالیا از دید گردشگران

برای دیدن سواحل زیبای مدیترانه با تور آنتالیا همراه باشید

در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه ایچی (درون قلعه) واقع شده است. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می نماید. همواره پیش از سفر به شهر باید با محل های اقامت آن شهر آشنا شد. پس با ما همراه شوید تا شما را با هتل های شیک و ارزان شهر آنتالیا آشنا کنیم این هتل ها از نظر گردشگرانی که به این شهر سفر کردند هتل های لوکس و عالی بوده اند.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

آنتالیا را می توان از پر طرفدارترین مقاصد سفر ایرانیان به ترکیه دانست. یکی از مهم ترین نکات در هنگام سفر، مکان اقامت است. ضروری است پیش از سفر هتل ها و مراکز اقامتی مقصد را بشناسیم تا برای سفر برنامه ریزی بهتری داشته باشیم. در این مقاله پنج هتل ارزان آنتالیا از نگاه گردشگران و مسافران را معرفی می کنیم.

آنتالیا از شهرهای مهم و توریستی ترکیه است که به عنوان مرکز تفریحی و گردشگری این کشور شناخته می گردد. این شهر جاذبه های فراوانی دارد که مورد توجه بسیاری از گردشگران است. اگر تصمیم به سفر به این شهر دارید، ضروری است پیش از سفر با هتل های ترکیه و به ویژه، هتل های آنتالیا آشنا شوید.

+ معرفی هتل های لوکس آنتالیا

+ آشنایی با بهترین رستوران های آنتالیا

1. هتل دنیژان

هتل دنیژان (Denizhan Hotel) از هتل های دو ستاره مالی شهر آنتالیا است. این هتل 24 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات هتل می توان به باغ و سرویس اتاق اشاره نمود.

هتل دنیژان در نزدیکی دریا و در روستای زیبای ماهیگیری Babakale (در غربی ترین قسمت آسیا) واقع شده است. دریای زیبای اژه از مناظره فوق العاده ای است که از تراس این هتل و پنجره های بزرگ اتاق ها قابل رویت است. البته فقط بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند.

برای وعده صبحگاهی، یک صبحانه مغذی روستایی در تراس این هتل سرو می گردد. برای وعده های دیگر می توانید غذای مورد علاقه خود را در رستوران این هتل سفارش دهید.

مرکز شهر آیواچیک (Ayvacik) در 45 کیلومتری این هتل واقع شده است. فرودگاه چناق قلعه، تقریبا در 100 کیلومتری از این مجموعه است.

این هتل 2 ستاره و دارای 24 اتاق است.

امکانات هتل: باغ، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، فکس/فتوکپی، روزنامه، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

+ هزینه سفر به آنتالیا

+ بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آنتالیا

2. هتل لارا هاردیانوس

هتل لارا هاردیانوس (Lara Hadrianus Hotel) یکی از هتل های میان رده سه ستاره در آنتالیا است. این هتل 132 اتاق دارد و از مهم ترین امکانات آن می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، سالن اجتماعات، استخر روباز و باغ اشاره نمود.

استخر بیرونی روباز هتل همراه با سرسره های آبی برای بچه ها است.

استخر بیرونی روباز هتل همراه با سرسره های آبی برای بچه ها است. علاوه بر آن برای بچه ها زمین بازی نیز وجود دارد. اینترنت رایگان وای فای در محوطه هتل در دسترس است.

تمامی 132 اتاق این هتل مجهز به تهویه مطبوع، یخچال کوچک، تلویزیون ماهواره ای و بالکن هستند. میهمانان هتل می توانند صبحانه را به صورت منوی باز و بوفه در رستوران هتل میل نمایند و برای ناهار و شام نیز این رستوران انواع غذاها از جمله کباب، ماهی و غذاهای گریل را سرو می نماید.

همچنین هتل مجهز به حمام ترکی و سونا است. خدمات ماساژ نیز در این هتل وجود دارد و میهمانان می توانند از سونا نیز استفاده نمایند. سرگرمی ها و برنامه های تفریحی هتل مانند موسیقی زنده و انواع نمایش ها هفته ای دو روز در هتل اجرا می گردد.

فاصله هتل هاردیانوس تا ساحل، تنها 6 دقیقه پیاده است. فرودگاه آنتالیا در 9 کیلومتری و مرکز آنتالیا هم در 11 کیلومتری این هتل هستند.

این هتل 3 ستاره و دارای 132 اتاق است.

امکانات هتل: صندوق امانات، سالن اجتماعات، استخر رو باز، باغ، تراس، بیلیارد، سونا، ماساژ، بوفه، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، فکس/فتوکپی، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، زمین بازی بچه ها، تنیس روی میز، ماشین اتوماتیک فروش نوشیدنی، مرکز تجارت، اتاق بازی، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، کلوب شبانه/دی جی، حمام آب گرم، ساحل خصوصی، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

+ سفری خوش و بیاد ماندی به آنتالیا

3. هتل گرند میرامور

هتل گرند میرامو (Grand MirAmor Hotel) از هتل های سه ستاره میان رده در شهر کمر آنتالیا است. این هتل 134 اتاق دارد. از مهم ترین امکانات هتل می توان به پارکینگ رایگان، استخر رو باز، سونا، ماساژ، سالن ورزشی، تنیس روی میز و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

هتل گرند میرامور تا ساحل تنها 250 متر فاصله دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر کمر 4 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر است.

تمامی 134 اتاق هتل، مجهز به تلویزیون ال سی دی، تهویه و حمام اختصاصی هستند. وعده های صبحانه، ناهار و شام در رستوران این هتل به صورت بوفه سرو می گردد.

میهمانان این هتل می توانند از مرکز ورزشی هتل استفاده نمایند و برای بچه ها هم استخر و زمین بازی وجود دارد.

این هتل 3 ستاره و دارای 134 اتاق است.

فروشگاه، استخر رو باز، سونا، اسپا، ماساژ، کلوب بچه ها، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، امکانات ویژه معلولین، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، خشکشویی، تنیس روی میز، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، وای فای (غیررایگان)، ساحل خصوصی، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

4. هتل همیروس بیچ

هتل همیروس بیچ (Himeros Beach Hotel) از هتل های 3 ستاره میان رده در شهر کمر آنتالیا است. این هتل 91 اتاق دارد که مجهز به تهویه، تلویزیون و بالکن خصوصی هستند. از مهم ترین امکانات هتل می توان به استخر رو باز، باغ، بیلیارد، وای فای رایگان، ساحل خصوصی، تنیس روی میز و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

در کنار ساحل اختصاصی، این هتل استخری دارد که بخش بچه ها آن جدا است.

این هتل از ساحل 13 دقیقه پیاده و از کمر 100 متر فاصله دارد. علاوه بر ساحل اختصاصی، هتل همیروس بیچ دارای استخر نیز هست که بخش مربوط به بچه ها آن جدا است.

غذاهای رستوران هتل به صورت بوفه ارائه می شوند. همچنین می توانید غذا را در کنار استخر هتل میل کنید.

این هتل 3 ستاره و دارای 91 اتاق است.

امکانات هتل: استخر رو باز، باغ، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، خشکشویی، تنیس روی میز، اجاره خودرو، تهویه مطبوع، ساحل خصوصی، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

5. هتل بلو دریم

هتل بلو دریم (Blue Dream Hotel) هتلی مالی در شهر آلانیا واقع در آنتالیا است. این هتل 74 اتاق دارد که همه آن ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، پخش نماینده DVD، سشوار، چای/قهوه ساز، حمام خصوصی، مبلمان راحتی و تلفن هستند و دسترسی رایگان به اینترنت وای فای دارند. اتاق ها روزانه تمیز می شوند.

از جمله مهم ترین امکانات هتل بلو دریم می توان به وای فای رایگان، استخر رو باز، ترنسفر فرودگاهی، ساحل خصوصی، پارکینگ رایگان و خشکشویی اشاره نمود. (امکان ترنسفر فرودگاهی وجود دارد که هزینه آن جداگانه باید پرداخت گردد.)

در رستوران هتل انواع غذاها سرو می گردد. فاصله این مجموعه تا ایستگاه حمل و نقل عمومی 2 دقیقه پیاده روی است

این هتل 3 ستاره و دارای 74 اتاق است.

امکانات هتل: استخر رو باز، فکس/فتوکپی، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، تهویه مطبوع، ساحل، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

6. هتل باککوس پانسیون

هتل باککوس پانسیون (Bacchus Pension) در مرکز شهر آنتالیا واقع شده است و ساختمان های تاریخی آنتالیا و دیوار شهر باستانی، اطراف آن را فرا گرفته اند.

هتل باککوس پانسیون اتاق هایی راحت با دکوری زیبا دراد که چشم انداز ساحلی زیبایی را برای میهمانان به نمایش می گذارد. این هتل 14 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به استخر رو باز، وای فای رایگان، غواصی، دوچرخه، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

هتل باککوس پانسیون تا فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر فاصله دارد. Expo 2016 Antalya نیز در فاصله 23 کیلومتری هتل است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به جاذبه ها و دیدنی های آنتالیا دارد.

هتل باککوس پانسیون دسترسی بسیار خوبی به جاذبه ها و دیدنی های آنتالیا دارد.

با کمتر از ده دقیقه پیاده روی از این هتل به دروازه هادریان، خیابان آتاتورک و جمهوریت می رسید. با پنج دقیقه پیاده روی به ساحل مرمرلی، و بندر کالیچی خواهید رسید.

موزه اسباب بازی آنتالیا نیز دقیقا در بندر واقع شده است. با ده دقیقه پیاده روی، کوچه چترها و کمی بالاتر، میدان (برج) ساعت نیز در دسترس شما است.

این هتل 3 ستاره و دارای 14 اتاق است.

استخر رو باز، باغ، تراس، دوچرخه، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، خدمات بلیط، نگهداری چمدان ها، فکس/فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، سیستم گرمایشی، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، اجاره دوچرخه، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، غواصی، وای فای (رایگان در لابی و اتاق ها)، پارکینگ رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز، آسانسور، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهواره ای، سشوار، استخر سرباز

متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل، 130,000 تومان

+ رستوران های آنتالیا

+ هزینه سفر به آنتالیا

7. هتل لارا آتالا

هتل لارا آتالا (Lara Atalla) هتلی میان رده در آنتالیا در ترکیه است. اتاق های هتل مجهز به تهویه، تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی دارای سشوار برای خشک کردن مو هستند. از مهم ترین امکانات هتل می توان به استخر روباز، سرویس اتاق، وای فای رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود. به وسیله ماشین های این هتل، امکان رفت و آمد به ساحل اختصاصی آن وجود دارد.

این هتل دارای یک باغ و استخر بیرونی روباز است. اینترنت بیسیم رایگان در محوطه وجود دارد و پارکینگ برای میهمانان هتل رایگان است. خدمات هتل به صورت 24 ساعته است. خدماتی مانند خشکشویی نیز در این هتل انجام می گردد که هزینه های مجزایی دارد و باید جداگانه پرداخت گردد. صبحانه به صورت بوفه سرو می گردد و میهمانان می توانند آن را در رستوران کنار استخر میل نمایند.

این هتل از ساحل 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا نیز 14 کیلومتر است. فاصله هتل با مراکز اصلی خرید در منطقه لارا، تنها پنج دقیقه پیاده است.

این هتل 3 ستاره و دارای 28 اتاق است.

امکانات هتل: رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، استخر سرباز، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق ها، سرویس اتاق، نگهداری چمدان ها، فکس/فتوکپی، اتاق سیگار ممنوع، خشکشویی، چک این/چک اوت سریع، خدمات خدمتکار روزانه، تهویه مطبوع، ساحل خصوصی، پارکینگ رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل: 93,000 تومان

+ جاذبه های گردشگری آنتالیا

+ سفری خوش و بیاد ماندی به آنتالیا

8. هتل آنتالیا پالاس

هتل آنتالیا پالاس (Antalya Palace Hotel) یک هتل میان رده در شهر آنتالیا واقع است. این هتل 50 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، استخر رو باز، باغ و تراس اشاره نمود.

فاصله هتل تا مرکز شهر 3 کیلومتر است. اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، بالکن، تلویزیون ال سی دی و یخچال هستند. رستوران هتل آنتالیا پالاس غذاها را هم به صورت منو هم بوفه سرو می نماید. رستوران هتل با منوی غذاهای آلاکارت و بوفه آماده ارائه خدمات به مهمانان است. مهمانان می توانند غذای خود را در کنار استخر میل نموده و از فضای باز لذت ببرند.

انواع نوشیدنی در کافه هتل سرو می گردد. فاصله هتل تا مرکز شهر 3 کیلومتر است. مراکز خرید و تفریحی به فاصله 1 کیلومتری هتل قرار دارند و فرودگاه آنتالیا نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. هتل آنتالیا پالاس رو به دریای مدیترانه واقع شده است و تا مرکز شهر 3 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز و ساحل اختصاصی در سواحل لارا است.

تمامی اتاق ها دارای سیستم مرکزی تهویه هوا هستند، اینترنت رایگان وای فای و بالکن اختصاصی دارند. بعضی از اتاق ها دارای نمایی زیبا به سوی دریا هستند و بعضی دیگر نما به سوی کوهستان و باغ اطراف هتل دارند. در اتاق ها تلویزیون LCD نیز موجود است.

این هتل سه ستاره و دارای 50 اتاق است.

امکانات هتل: صندوق امانات، سالن اجتماعات، فروشگاه، استخر رو باز، باغ، تراس، دوچرخه، سونا، ماساژ، بار، صبحانه در اتاق، بوفه، سرویس اتاق، بسته های ناهار، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، فکس/فتوکپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، هتل سیگار ممنوع، زمین بازی بچه ها، تفریحات عصرگاهی، خشکشویی، مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات اتاق VIP، صرافی، تهویه مطبوع، محل سیگار کشیدن، کلوب شبانه/دی جی، دلیوری فروشگاه، اتاق بدون آلرژی، اتاق عایق صدا، حمام آب گرم، پارک آبی، ساحل خصوصی، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: مجاز

متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل: 270,000 تومان

+ دیدنی مارماریس ترکیه

+ سفر به شهر باستانی کوش آداسی ترکیه

9. هتل کیوراک

هتل کیوراک (Kivrak Hotel) یک هتل سه ستاره میان رده در شهر آنتالیا است. این هتل تنها 1 کیلومتر از برج ساعت فاصله دارد. هتل کیوارک دارای یک سونا و حمام است و مهمان ها می توانند از خوردن غذا در رستوران هتل لذت ببرند.

هتل 50 اتاق دارد که همگی دارای فضای نشیمن، تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی شامل دمپایی، لوازم آرایش رایگان و سشوار و غیره هستند. پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان در محل و اینترنت رایگان قابل دسترسی در سرتاسر هتل از دیگر امکانات قابل ذکر است.

دروازه هادریان تنها 1/5 کیلومتر و مناره شکسته 2 کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه به هتل نیز فرودگاه آنتالیا است که 12 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

این هتل 3 ستاره و دارای 50 اتاق است.

امکانات هتل: تماشای جمعی تلویزیون در لابی، سونا، ماساژ، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، بسته های ناهار، پذیرش 24 ساعته، فکس/فتوکپی، خشکشویی، چک این/چک اوت سریع، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، تهویه مطبوع، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: دارد، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل: 150,000 تومان

+ راهنمای سفر به ترکیه

+ تبدیل پول در ترکیه و راهنمای استفاده آن

10. هتل گولیزار

هتل گولیزار (Gulizar Hotel) یک هتل دو ستاره میان رده در شهر آنتالیا است. این هتل 22 اتاق دارد و از جمله مهم ترین امکانات آن می توان به پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، استخر رو باز، باغ، تراس، پارکینگ رایگان، پینگ پنگ، نگهداری چمدان، اجاره خودرو و پذیرش 24 ساعته اشاره نمود.

هتل از ساحل 5 دقیقه پیاده و از ساحل زیبای کنیالتی تنها 150 متر فاصله دارد. تمام اتاق ها دارای بالکن اختصاصی با منظره رو به دریای مدیترانه، کوه یا باغ سرسبز هتل است. هتل از مرکز شهر آنتالیا 7 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا 18 کیلومتر فاصله دارد. رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می نماید.

این هتل 2 ستاره و دارای 22 اتاق است.

امکانات هتل: صندوق امانات، استخر رو باز، باغ، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ها، فکس/فتوکپی، سوییت ماه عسل، روزنامه، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، خشکشویی، تنیس روی میز، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، صرافی، تهویه مطبوع، وای فای (رایگان)، رستوران: دارد، پارکینگ: رایگان، ورود حیوانات خانگی: غیرمجاز

متوسط هزینه یک شب اقامت در هتل: 140,000 تومان

+ معرفی آکواریم استانبول

+ مناسب ترین زمان برای مسافرت به استانبول

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 501

به "هتل های ارزان آنتالیا از دید گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های ارزان آنتالیا از دید گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید