8 خوراکی که در سفر به مسکو نباید از دست داد ، با غذاهای سنتی روسیه آشنا شوید

به گزارش ایران عکس، روسیه با ممنوعیت واردات مواد اصلی از اتحادیه اروپا، به فراوری محصولات محلی و بازسازی غذاهای سنتی رو آورده است. رستوران های شهر بسیار متنوع هستند و می توانید غذاهای شوروی، موسسات مجلل پر زرق و برق، رستوران های خانوادگی مختلف را در شهر پیدا کنید. اگر آماده امتحان نمونه های آشپزی سنتی هستید، در اینجا بهترین گزینه هایی که باید در مسکو امتحان کنید را خواهید یافت.

8 خوراکی که در سفر به مسکو نباید از دست داد ، با غذاهای سنتی روسیه آشنا شوید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید

پلمنتی

دامپلینگ در سراسر اروپای شرقی محبوب است، اما آنچه که روش پخت روسیه را از همه جدا می نماید، شکل نیم دایره ای و نازک بودن خمیر است. پلمنتی با گوشت چرخ شده، پیاز و سبزیجات، کره، خامه ترش، سس گوجه فرنگی یا سرکه، با توجه به نوع رستوران، پر می گردد. اهالی مسکو تمایل دارند که دامپلینگ خود را در فریزر نگهداری نمایند و آنها را به عنوان یک وعده غذای سریع و در زمان مورد نظر صرف نمایند.

بورشت سبک مسکو

خیلی بیشتر از چغندر در این سوپ روسی وجود دارد. غذای مورد علاقه اسلاوها، در سراسر اروپای شرقی گسترش یافته است. هنگامی که در مسکو هستید و می خواهید این سوپ را امتحان کنید، باید انتظار داشته باشید که قطعات گوشت گاو، گوشت خوک و قطعات سوسیس وینی در ظرف خود ببینید.

بلینی

این پنکیک های روسی سنتی مشابه نان فطیر نازک هستند. آنها از گندم یا گندم سیاه تهیه شده و شیرین یا با طعم دهنده همراه مواد افزودنی مانند مربا، خامه ترش، کره و خاویار سرو می گردد. آنها به شکل مثلث، مربع و یا به سادگی رول هستند.

پونچیکی

دونات های مسکو گرد هستند و می توانند از هر ماده شیرینی پر شوند اما همواره داغ و با پودر شکر سرو می شوند. این مدل برای بسیاری از روس ها نوستالژیک است.

کاشا

فرنی صبحانه به طور سنتی از آرد گندم سیاه با آب یا شیر و با چاشنی کره تهیه می گردد. اغلب با پیاز سرخ شده و یا با شکر و شیر سرو می گردد.

شیی

سوپ کلم از قرن 9 به بعد بخش بزرگی از فرهنگ روسی است، معمولا در فصل تابستان از آن لذت می برند. این خوراک را می توان با روش های متنوعی تهیه کرد: با گوشت و یا بدون گوشت، با ماهی و سبزیجات کبابی.

پیروژکی

این نان های پخته شده یا سرخ شده معمولا با گوشت گاو پر می شوند اما با مواد دیگر هم تهیه می شوند، مانند ماهی قزل آلا، سیب زمینی پخت شده، قارچ، پیاز و تخم مرغ و یا کلم. نوع شیرین آن شامل میوه، مربا، یا پنیر است.

پاستیلا

در زمان های گذشته خوراکی گران قیمتی بوده است، این دسر سنتی به قرن 16 بر میگردد و از پوره پخته میوه، سفیده تخم مرغ، شکر یا عسل تهیه می گردد. در همه رنگ و طعم های میوه موجود است.

منبع: worldoffoodanddrink

منبع: چمدان
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 628

به "8 خوراکی که در سفر به مسکو نباید از دست داد ، با غذاهای سنتی روسیه آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 خوراکی که در سفر به مسکو نباید از دست داد ، با غذاهای سنتی روسیه آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید