شروع مجدد بازدید رایگان یکشنبه ها از جاذبه های ایتالیا

به گزارش ایران عکس، تعداد زیادی از جاهای دیدنی ایتالیا پیش تر در اولین روز یکشنبه هر ماه رایگان بودند که سال گذشته این طرح به حالت تعلیق درآمد، اما مجدداً از اولین یکشنبه نوامبر به رایگان پذیرای بازدیدکنندگان هستند.

شروع مجدد بازدید رایگان یکشنبه ها از جاذبه های ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

همه افراد عاشق موزه که از پاییز سال جاری به ایتالیا سفر می نمایند، مطمئناً از شنیدن این خبر که بازدید رایگان از موزه ها در روزهای یکشنبه از سرگرفته می گردد، شاد خواهند شد.

پروژه یکشنبه ها در موزه در سال 2014 کلید زده شد و از آن موقع به بعد بیش از 15 میلیون نفر از رایگان بودن موزه ها، کاخ ها و محوطه های باستان شناسی در اولین یکشنبه هر ماه، نهایت استفاده را بردند.

در طرح یکشنبه های رایگان، بعضی از معروف ترین و پربازدیدترین جاهای دیدنی ایتالیا نظیر کولوسئوم رم، گالری هنری آموزشگاه فلورانس، پمپئی و کاخ کاسرتا، قصر میرامار در شهر تریسته و قصر وناریا در تورین نیز به چشم می خورند.

تنها جاذبه های ایتالیا که امکان ورود رایگان به آن ها وجود ندارد، موزه های خصوصی هستند یا موزه هایی که توسط مقامات محلی اداره می شوند. این پروژه سال گذشته به حالت تعلیق درآمد، اما با تغییر وزیر فرهنگ از پاییز سال جاری دوباره اجرایی خواهد شد و به این ترتیب بازدید رایگان از جاذبه های ایتالیا، از اولین یکشنبه نوامبر آغاز می گردد.

اگر برای سفر به ایتالیا برنامه ریزی می کنید، می توانید تور ایتالیا را در خبرنگاران جستجو نموده و بهترین آفر تور را از میان آژانس های معتبر مسافرتی با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 554

به "شروع مجدد بازدید رایگان یکشنبه ها از جاذبه های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مجدد بازدید رایگان یکشنبه ها از جاذبه های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید