آمادگی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش مشکل صنایع

به گزارش ایران عکس، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نایین با بیان آمادگی اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای ورود به طرح های پژوهشی و کاهش مسائل صنایع گفت: ظرفیت علمی دانشگاهیان می تواند در کنار تجربه کاری صنعتگران نتایج خوبی برای آینده داشته باشد.

آمادگی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش مشکل صنایع

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از نائین، جمعی از اعضای هیئت علمی و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین از کارخانه پیستون سازی پویا نیستانک واقع در منطقه نیستانک شهرستان نایین بازدید کردند و در جریان فرایند فراوری این قطعه قرار گرفتند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین در این نشست با تشریح شرایط طرح پویش اظهار کرد: در این طرح مسائل آشنانبودن فارغ التحصیلان دانشگاهی با فعالیت در محیط صنعت که از دغدغه های مدیران صنایع است، رفع و نیروهایی به واحد صنعتی وارد می شوند که طی چهار سال همزمان در محیط دانشگاه به علم آموزش و در صنعت به تجربه اندوزی می پردازند.

وحیدرضا صیرفیان با بیان آمادگی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین برای ورود به طرح های پژوهشی و توسعه صنایع با رویکرد حل المسائلی و کاهش مسائل صنایع منطقه بیان نمود: ظرفیت علمی دانشگاهیان می تواند در کنار تجربه کاری صنعتگران نتایج خوبی برای آینده شهرستان نایین داشته باشد.

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی نایین آمادگی برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و میان مدت برای ارتقای سطح علمی افراد شاغل را دارد و این دانشگاه با برنامه ریزی مناسب زمینه تعامل با صنعت را فراهم نموده است و شاغلان و فعالان صنعت در هر زمان می توانند از خدمات این واحد بهره ببرند.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1189

به "آمادگی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش مشکل صنایع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش مشکل صنایع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید