ادامه بحران رسوایی اخلاقی ، کتاب خاطره های وودی آلن منتشر نمی گردد

به گزارش ایران عکس، گروه انتشاراتی اَشِت از لغو شدن برنامه انتشار کتاب خاطره های وودی آلن، فیلمساز آمریکایی برنده اسکار اطلاع داد.

ادامه بحران رسوایی اخلاقی ، کتاب خاطره های وودی آلن منتشر نمی گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات تبلیغات از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، در شرایطی که مدیران اشت قصد داشتند کتاب بی خود و بی جهت را ماه آینده میلادی روانه بازار نمایند، اعتراض گسترده کارکنان دفتر مرکزی این شرکت در نیویورک باعث شد از تصمیم خود برگردند. کارمندان اشت در واکنش به رسوایی اخلاقی فیلمساز 84 ساله نیویورکی به خیابان آمدند تا نشان دهند ارزش های اخلاقی برای آنها مهم تر از سود سرشار ناشی از انتشار یک کتاب جنجالی و احتمالا پرفروش است.

آلن در سال های اخیر به اتهام آزار جنسی دخترخوانده خود به شدت زیر فشار افکار عمومی بوده است. او با اینکه همچنان به کار ساختن فیلم ادامه می دهد اما برای نمایش دادن آثارش به مشکل خورده و قراردادهای همکاری اش با شرکت های فیلمسازی لغو شده است. آلن را می توان از عظیم ترین قربانیان جنبش MeToo دانست که برای احقاق حق زنان آزاردیده هالیوودی راه افتاد و پای بعضی بازیگران و فیلمسازان عظیم را به رسوایی های اخلاقی و جنسی باز کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 861

به "ادامه بحران رسوایی اخلاقی ، کتاب خاطره های وودی آلن منتشر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بحران رسوایی اخلاقی ، کتاب خاطره های وودی آلن منتشر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید