استراحتگاه های جاده ای در 30 کیلومتری شهرهای اردبیل پیش بینی گردد

به گزارش ایران عکس، به گزارش خبرنگاران، حجت فتاحی شامگاه شنبه در ستاد اجرائی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان اردبیل توضیح داد: خستگی و خواب آلودگی از جمله شایع ترین دلایل وقوع حوادث جاده ای بوده و با پیش بینی استراحتگاه های مناسب می توان در کاهش تصادفات و حوادث جاده ای پیروز عمل کرد.

استراحتگاه های جاده ای در 30 کیلومتری شهرهای اردبیل پیش بینی گردد

وی اضافه نمود: با اجرای مناسب طرح نوروزی در نوروز سال گذشته استان اردبیل رتبه اول کشوری را در کاهش تصادفات به دست آورد و امیدواریم با کوشش شبانه روزی همکاران پلیس راهور و دیگر دستگاه های اجرایی بار دیگر با خدمت رسانی مناسب و در خور شأن مردم کمترین حوادث جاده ای را شاهد شویم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل یادآور شد: 10 نقطه حادثه خیز در نقاط مختلف استان شناسایی شده و در این راستا برنامه های ویژه کنترلی و نظارتی برای به حداقل رساندن حوادث درنظر گرفته خواهد شد.

فتاحی با ابراز امیدواری برای ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی، یادآور شد: اولین مقوله در جلب رضایت مسافران و گردشگران برخورداری از جاده های ایمن و ارتقای شاخص های استاندارد بوده و تصور موفقیت در صنعت گردشگری بدون برخورداری از زیرساخت های جاده ای غیرممکن است.

به گفته وی برای دستیابی به اهداف کنترلی و نظارتی در سفرها نیازمند همکاری مستمر مردم با پلیس هستیم تا ایام مبارک و خوش یمن نوروز با تلخ کامی و وقوع حوادث غیرقابل جبران همراه نشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 157

به "استراحتگاه های جاده ای در 30 کیلومتری شهرهای اردبیل پیش بینی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراحتگاه های جاده ای در 30 کیلومتری شهرهای اردبیل پیش بینی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید