اعتراض کارگران در پی تعطیلی واحدهای سنگ کوبی نی ریز فارس

به گزارش ایران عکس، صبح امروز جمعی از کارگران کارگاه های تعطیل شده واحدهای سنگ کوبی نی ریزدر مقابل فرمانداری این شهرستان تحصن کرده تا مسئولان به شرایط آن ها رسیدگی کنند.

اعتراض کارگران در پی تعطیلی واحدهای سنگ کوبی نی ریز فارس

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشگاه، صبح امروز جمعی از کارگران کارگاه های تعطیل شده واحدهای سنگ کوبی نی ریزدر مقابل فرمانداری این شهرستان تحصن کرده تا مسئولان به شرایط آن ها رسیدگی کنند.

این تجمع اعتراض آمیز، به دلیل تعطیلی 6 کارگاه سنگ کوبی در شهرک صنعتی حنا ایجاد شده و مالکان و کارگران این واحد های تولیدی، خواستار رسیدگی به شرایط موجود هستند.

کارگاه هایی که با وجود مجوز و شرایط مساعد برای کار، از چرخه تولید خارج شده و تعداد زیادی از کارگران آنان از کار برکنار شدند.

رضا مسروری، مالک یکی از کارگاه های سنگ کوبی در این رابطه گفت: دو معدن دار در سطح شهرستان وارد عرصه کار ما شده و کارگاه های سنگ کوبی را از چرخه تولید خارج کرده اند.

رضا مسروری ادامه داد: در حال حاضر 6 کارگاه در شهرک صنعتی تعطیل شده که 100 کارگر به طور مستقیم و حدود 600 کارگر به طور غیرمستقیم در این کارگاه ها مشغول به کار بودند و در این شرایط فعلی بیکار شدند.

وی بیان نمود: در حال حاضر معدن دار، کار تولیدی راه انداخته و فروش محدودی دارد درحالی که ما با اخذ مجوز از اداره صنعت و معدن در شهرک صنعتی زمین مناسب تهیه کرده و محصول خود را عرضه نمودیم.

این تولیدکننده سنگ افزود: بعد از مدتی که محصول باکیفیتی عرضه شد و در بازار جا افتاد، کارشکنی کردند و موجب بیکاری 6 کارگاه و تعداد زیادی کارگر شدند.

مسروری شرح داد: تا به امروز به هر کجا مراجعه کردیم، نتیجه نگرفتیم و امروز مقابل فرمانداری تحصن کرده تا فرماندار و مسئولین به مشکل ما رسیدگی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1730

به "اعتراض کارگران در پی تعطیلی واحدهای سنگ کوبی نی ریز فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض کارگران در پی تعطیلی واحدهای سنگ کوبی نی ریز فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید