افتتاح مرکز ایتام محمد مُرسی در ادلب توسط دولت ترکیه

به گزارش ایران عکس، اداره حوادث غیر مترقبه ترکیه به تازگی مرکزی برای ایتام سوری و خانواده های آنها تحت عنوان محمد مرسی در حومه ادلب واقع در شمال غرب سوریه افتتاح کرده است.

افتتاح مرکز ایتام محمد مُرسی در ادلب توسط دولت ترکیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، اداره حوادث غیر مترقبه ترکیه (افاد) با همکاری دو جمعیت ترکیه ای الفتح و اوزغور، مرکزی برای ایتام سوری و خانواده های آنها تحت عنوان محمد مُرسی در حومه ادلب واقع در شمال غربی سوریه افتتاح کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جمعیت الفتح ترکیه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که مرکزی متشکل از 200 منزل در مرکز منطقه مشهد روحین در حومه ادلب شامل مسجد و مدرسه و ساختمان های دو طبقه ای تاسیس شد.

وی اضافه نمود: زندگی در اردوگاه های سوریه، آوارگان سوری را خسته را کرده است و شرایط سخت اردوگاه ها آن در فصل زمستان و سردی هوا، بر رنج و درد آنها خواهد اضافه نمود.

بولات تاکید کرد: به منظور درد و رنج کمتر ساکنان اردوگاه ها، خانه هایی از آجر و خشت در ادلب ساخته ایم تا خانواده های سوری که از جنگ آسیب دیده اند از آن به عنوان مکان گرمی استفاده کنند.

وی تاکید کرد که ترکیه نام محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر را برای این مرکز انتخاب کرده است.

این اقدام ترکیه در حالی صورت می گیرد که نیروهای ترکیه اخیرا به دلیل پیشروی نیروهای ارتش سوریه مجبور به ترک بسیاری از پُست های دیده بانی خود در منطقه کاهش تنش ادلب واقع در شمال سوریه شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 1272

به "افتتاح مرکز ایتام محمد مُرسی در ادلب توسط دولت ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح مرکز ایتام محمد مُرسی در ادلب توسط دولت ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید