افزایش همکاریهای ایران و اندونزی به دو میلیارد دلار

به گزارش ایران عکس، برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور ایران و اندونزی نقطه عطفی برای ایجاد نقشه راه همکاری های دو جانبه است و این امیدواری وجود دارد که با توسعه مناسبات مالی در سال آینده به هدف دو میلیارد دلاری افزایش سطح همکاری های دوجانبه دست یابیم.

افزایش همکاریهای ایران و اندونزی به دو میلیارد دلار

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، محمود واعظی - وزیر ارتباطات - امروز در نشست مالی ایران و اندونزی که با حضور وزیر اقتصاد و انرژی اندونزی، سفرا و صاحبان صنایع دو کشور برگزار گردید با ذکر این مطلب اضافه نمود: با توجه به دیدگاه مثبت رهبران دو کشور انتظارات برای رسیدن به رقم دو میلیارد دلاری در روابط مالی دو کشور امکان پذیر است.

وزیر ارتباطات با تاکید بر ظرفیت های ایران و اندونزی برای افزایش سطح همکاری ها اعلام نمود: با نگاه جدیدی که پس از برجام در دو کشور ایجاد شده است، امیدواریم که همکاری متقابل در بخش سرمایه گذاری، توسعه روابط بانکی و انرژی، برق، پالایشگاهی و کالاهای کشاورزی قابل حصول و دستیابی باشد.

بالاترین مقام ICT کشور با اشاره به نقش مشخص کننده دولت برای بستر سازی حضور بخش خصوصی، تجار و کارآفرینان گفت: با توجه به هدف گذاری های صورت گرفته دولت تمام کوشش خود را برای فعالیت بخش خصوصی انجام خواهد داد.

وی در خاتمه نقش ICT و تکنولوژی را برای توسعه تجارت بسیار مهم ارزیابی کرد و اضافه نمود: تجارت الکترونیک ابزار بسیار مهمی برای افزایش هم افزایی و همکاری های تجاری و مالی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 488

به "افزایش همکاریهای ایران و اندونزی به دو میلیارد دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش همکاریهای ایران و اندونزی به دو میلیارد دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید