اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان تا 28 اسفند

به گزارش ایران عکس، مدیرکل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از اقامت 494 نفر تا روز 28 اسفندماه در اقامتگاه های بوم گردی استان گلستان خبر داد.

اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان تا 28 اسفند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی , امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ ابراهیم کریمی گفت: 494 نفر تا 28 اسفندماه 97 در حدود 150 اقامتگاه بوم گردی استان اقامت داشتند.

وی گفت : بوم گردی های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می باشد.

کریمی خاطر نشان کرد : با توجه به ظرفیت های حوزه اکوتوریسم و طبیعت گردی استان گلستان , بستر خوبی برای ایجاد بوم گردی ها در سطح استان وجود دارد.

وی اضافه نمود : با اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه بوم گردی های استان , تا نوروز 98 حدود 150 واحد اقامتگاه بوم گردی با 1500 ظرفیت اقامت مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران است.

کریمی گفت : توجه به ظرفیت بومی روستاهای هدف گردشگری استان گلستان , کمک به تولیدات داخلی و محلی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها, از اهداف ایجاد این اقامتگاه ها در سطح استان می باشد.

وی با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از بوم گردی های استان گلستان خاطر نشان کرد : خوشبختانه بوم گردی های استان، کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می باشد.

این مقام مسئول اضافه نمود : استقبال گردشگران از اقامتگاه های بوم گردی و سنتی گلستان موجب تحولی در حوزه گردشگری گلستان شده است و استان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کرده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 168

به "اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان تا 28 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از 490 نفر در اقامتگاه های بوم گردی گلستان تا 28 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید