الهیدوس: به راحتی برابر پرسپولیس تسلیم نمی شویم

به گزارش ایران عکس، هافبک قطری تاکید نمود حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا رویای هر بازیکنی است و به همین خاطر آنها برابر پرسپولیس راحت تسلیم نخواهد شد.

الهیدوس: به راحتی برابر پرسپولیس تسلیم نمی شویم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت گل، حسن الهیدوس بازیکن با تجربه قطر و تیم السد قطر است که بیش از 100 بازی ملی در کارنامه خود دارد. این بازیکن در بازی دوستانه برابر اکوادور برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

حسن الهیدوس درباره بازی با پرسپولیس در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: می دانم در بازی برگشت بازی سختی برابر پرسپولیس داریم چون طرفداران زیادی هم در استادیوم خواهند بود. آسان نیست ولی به راحتی برابر پرسپولیس تسلیم نخواهیم شد. ما مسیر زیادی تا رسیدن این مرحله رسیدیم و قطعا برای آنها نیز بازی آسانی نخواهد بود که برابر ما بازی نمایند. تمام تلاشمان را برای صعود به فینال به کار خواهیم بست. بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی هر بازیکن و قهرمانی در آن رویایی است که دوست دارم آن را بار دیگر تجربه کنم.

او در ادامه گفت: خوشحالم که در السد یکی از بهترین تیم های آسیایی بازی می کنم و اگر روزی پیشنهادی برای بازی در خارج از قطر داشته باشم آنالیز خواهم کرد. بازی کنار ژاوی فوق العاده است. من قبلا در کنار رائول بازی کردم و باید تاکید کنم ژاوی در یک سطح دیگر است و نحوه فکر کردن و بازی کردن و انگیزه ای که برای دیگران فراهم می نماید بی نظیر است. امیدوارم وقتی ژاوی بازنشسته می گردد یکی از مربیان ما گردد و بتوانیم چیزهای بیشتری از او یاد بگیریم.

بازیکن ملی پوش قطری در سرانجام گفت: آرزوی من این است که بتوانم برای تیم ملی قطر در جام جهانی بازی کنم. البته الان فقط به جام ملت های آسیا فکر می کنیم و به فکر موفقیت در این جام هستیم. در تیم ملی قطر برنامه زیادی برای جام جهانی قطر وجود داشته است تا تیم جوانی به این رقابت ها ببریم. جام ملت های آسیا تورنمت دشواری است و قطعا برای رسیدن به موفقیت باید خیلی حریفان خود را تحلیل کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 67

به "الهیدوس: به راحتی برابر پرسپولیس تسلیم نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهیدوس: به راحتی برابر پرسپولیس تسلیم نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید