انتخاب تم تولد و اقلام مورد استفاده برای آن

به گزارش ایران عکس، اگر قصد برگزاری یک جشن تولد و یا مهمانی را دارید احتمالا به این موضوع فکر نموده اید که این جشن را با تم برگزار کنم یا بدون تم؟!

انتخاب تم تولد و اقلام مورد استفاده برای آن

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام بالون چی، برگزاری یک جشن همراه با یک تم خاص باعث جذاب تر شدن آن می گردد و همچنین کار شما برای انتخاب تزئینات، بادکنک ها، وسایل پذیرایی و … بسیار راحت تر می گردد.

علاوه بر دو مورد بالا برگزاری جشن به خصوص جشن تولد همراه با تم به دلیل تغییر فضا و فانتزی شدن، آن را به یادماندنی می نماید.

چه تمی انتخاب کنیم؟

اگر شما قصد برگزاری جشن تولد را دارید بسته به سن متولد و اینکه کودک است یا بزرگ سال، دختر است یا پسر انتخاب های متفاوتی دارید.

به عنوان مثال تم های تولد محبوب جدید برای دختربچه ها تم های اسب تک شاخ (یونیکورن)، پری دریایی و فلامینگو است و برای پسربچه ها تم های بچه رئیس، سگ های نگهبان و سوپرهیروها (مثل اسپایدر من، بتمن و …) بسیار محبوب هستند.

البته شرط اصلی انتخاب تم علاقه فرد متولد است، طبیعی است که بزرگ سالان کمتر علاقه مند به تم های کاراکتری هستند و بیشتر علاقه دارند که تم هایی نظیر مشکی و طلایی، طلایی و سفید و … تم تولدشان باشد.

تم تولد چه اقلامی دارد؟

پس از انتخاب تم تولد باید بدانیم که هر تم چه اقلامی دارد. در ادامه لیست اقلام موردنیاز برای برگزاری تم تولد را نام می بریم:

- بشقاب

- لیوان

- کارد، چنگال و قاشق

- نی

- تاپر

- کارت دعوت

- ریسه تزئینی

- بادکنک

- سفره

- دستمال سفره

- ظرف پاپ کورن

- استند کاپ کیک

- کلاه

- گیفت تم

موارد بالا اصلی ترین اقلام مورد استفاده در تم ها هستند، البته موارد دیگری نظیر بنر مخصوص تم، میز، شمع تولد و لباس کاراکترهای تم نیز می تواند جزو موارد بالا باشد.

وسایل تم را از کجا بخریم؟

بهترین گزینه برای خرید تم تولد، تهیه این تم ها به صورت آنلاین است.

به دلیل آن که تم های تولد و جشن تنوع بسیاری دارند، خرید آنلاین این امکان را فراهم می آورد تا مشتریان به راحتی بتوانند تم های موجود در بازار را همراه با تمامی اقلام و مدل های مختلف در یک کاتالوگ تصویری در کنار یکدیگر مشاهده و آنالیز نمایند.

نکته دیگر قیمت تم ها است. فروشگاه های آنلاینی نظیر بالونچی قیمت عرضه مناسب تری نسبت به مغازه ها دارند.

علاوه بر این فروشگاه های خرید اینترنتی مانند بالونچی در مقایسه با مغازه ها، انبار و تنوع بسیار مطلوبی از تمامی اقلام موردنیاز برای تم های تولد دارند به صورتی که عدم موجودی تم ها در آنها بسیار کمتر از مغازه ها است.

مزیت دیگر خرید تم های تولد نظیر تم تولد دخترانه از فروشگاه اینترنتی نظیر بالونچی، عرضه مدل های مختلف قیمتی و کیفیتی است.

تم های عرضه شده در بازار دارای مدل های مختلفی است که از نظر کیفیت چاپ، کیفیت و وزن کاغذ، گرد یا مربعی بودن و … تفاوت های خاصی دارند که مستقیماً در قیمت آنها نیز تأثیر گذاشته است، برای مقایسه این تفاوت ها تنها فروشگاه های آنلاین امکانات مقایسه فنی این تم ها با یکدیگر فراهم آورده اند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iranpixfa.ir شناسه مطلب: 186

به "انتخاب تم تولد و اقلام مورد استفاده برای آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب تم تولد و اقلام مورد استفاده برای آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید